Photography by Marina Filipovic Marinshe
Marinshe
Tko je Marinshe?
  • Saznaj više >>
  • Marina Filipović Marinshe (31) je portretna i umjetnička fotografkinja. Bavi se fotografijom profesionalno deset godina u kojih je objavila 1400 fotografija koje su zajedno privukle više od 20 milijuna on-line pogleda. Iza nje je nekoliko izložbi, što samostalnih (4) a što grupnih (25), kako domaćih tako i međunarodnih (Italija, Francuska, Indija, Svedska, Srbija, Cipar, BiH). Njezine su fotografije osvojile više nagrada na međunarodnim natjecanjima fotografije, među kojima i naslovnicu prestižnog francuskog fotografskog časopisa “Photo” (www.photo.fr) te VIDI Web Oscar 2008. godine za najbolji blog u Hrvatskoj. Marinine su fotografije objavljene i u meksičkom udžbeniku fotografije “Digital design”, koji se koristi u nastavi fotografije. Neki od njenih klijenata su Algoritam, Menart (Kraljevi ulice, Edo Maajka, Ivana Kindl, Damir Kedžo, Elemental), Gorenje, Extra, Wiley Publishing (USA), Bloomsbury Publishing (USA), Allianz Hrvatska, Prijatelji životinja, Večernji list... Do sada je fotografijama opremila više od 20 inozemnih i domaćih književnih naslova te 7 glazbenih albuma... Prije fotografije radila je kao samouka grafička i web dizajnerica (2001-2005) za što je i nagrađena od strane Norveškog programa za inovacije (www.bips.no) u obliku stipendije.
Kontakt
  • E-mail:
    marinshe@gmail.com
  • Kontakt:
    091 122 17 16
Press Clipping
Moji klijenti
  • Menart Records
  • Algoritam
  • Allianz osiguranje
  • Extra / NCL Media Grupa
  • Vecernji List
  • Wiley Publishing (USA)
  • Bloomsbury Publishing (USA)
  • Prijatelji životinja
  • Aiesec Hrvatska
  • Ivana Kindl
  • Kraljevi ulice
  • Damir Kedžo
  • Postolar Tripper
  • Acumen Izdavaštvo
  • Udruga Initium
  • Školska knjiga
  • Index.hr
  • Urban Hair Academy
  • Feniks Pletenina
  • Elemental
  • Angel Of Fire
  • Zoran Mišić (Wasted Generation)
  • Net.hr
  • Vip.hr
  • Infinum.hr
  • Modra Lasta
  • Plan B
  • Lider Press
  • Edo Maajka
  • AIESEC International
  • Croatian Archery Society
  • Kaffe Kino Grič
  • Le Web Paris Conference 2010
  • The Next Web 2011 Conference Amsterdam
  • Ohai d.o.o.
  • Ciklopea d.o.o.
  • DeviantART Hollywood (USA)
  • Netokracija.com
  • Oblizeki.com
  • Panonius.com
  • Profil.hr
  • Primus Publishing (Slovenia)
  • Veleuciliste Lavoslav Ruzicka Vukovar
  • Initium NGO
  • Ideja X Conference Zagreb
  • Restaurant Lobby
  • Restaurant Spicek
  • Klet Kezele / seoski turizam
  • Moslavacka Klet / Branka Šeparović
  • Osijek031.com
  • Lala Web Shop
  • Procedo d.o.o.
  • Gorenje
  • Jakov Gavran / Kazaliste Gavran
  • How To Web konferencija Bukurest
  • Le Web Paris Conference 2010 - 2013
  • Blagonic.com Dizajn Studio
  • Procedo.d.o.o Split
  • Rejhan Okanovic Regi music producer
  • Hrvatska drvna industrija - Spacva d.d.
  • Evernote
  • Spacva d.o.o.
  • Vukovarsko-srijemska županija
  • Tifon
  • Mol Group
  • Katarina Baban
Copyright
  • Copyright © Marina Filipović
    Sve slike koje se nalaze na ovome blogu su intelektualno vlasništvo Marine Filipović i ne smiju se kopirati ili koristiti na nekom drugom analognom ili digitalnom mediju bez prethodnog odobrenja autora. To uključuje kopiranje i korištenje slika u web stranicama, blogovima ili tiskanje u bilo kakvom papirnatom ili digitalnom mediju. Vrlo rado ću vam ustupiti fotografije za bilo koju namjenu, ali me prije toga morate kontaktirati mailom.
Službena stranica i velika on-line galerija fotografija
Blog - rujan 2011
utorak, rujan 27, 2011

Nakon Budve, snimala sam Netokracijin panel na konferenciji Weekend Media Festival u Rovinju. Bilo mi je drago vidjeti veliki interes za male domaće poduzetnike koji svoje poslovanje baziraju na Internetu. Dvorana je bila puna! Zbog mnogo zanimljivih događanja u proteklih tjedan dana nisam bila u mogućnosti pisati nove članke ovdje.

Znam da volite fotografije "iza snimanja" zato ću se potruditi što češće ih objavljivati uz finalne fotografije. 



Moj dragi Ivan Brezak Brkan i ja po dolasku na WMF.



Govornici na okupu: Ivan Brezak Brkan, iStudio, Luka Sučić iz T-HTa i novinar Nikola Krajačić za Netokraciju. 



Marina u ACI Marini Rovinj.



Zdravi radni ručak u pauzi između dva predavanja... Prirodna limunada, rižot s plodovima mora i sezonska salata.

* * *

Prenosim članak s

www.netokracija.com

Izvorni članak je napisao Nikola Krajačić i možete ga pročitati ovdje:
 http://www.netokracija.com/weekend-media-festival-17234

* * *

Weekend Media Festival, konferencija o marketingu, PR-u i medijskoj industriji kojoj jeNetokracija bila medijski partner ove godine se održala od 22. do 24. rujna u Rovinju. Obilježili su ga razni događaji i ekskluzivna predstavljanja, poput T-HT-ove HotHot aplikacije te objaveukupnog broja tviteraša u Hrvatskoj.

Čak tri tisuće posjetitelja ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su imali priliku isprobati iMonolith, novu platformu za oglašavanje, ali i upoznati se s mnogim startupima iz Hrvatske i regije na predstavljanju koje smo organizirali u suradnji s Gingernetom.

Netokracijino praćenje Weekend Media Festivala i svih predavanja o novostima u svijetu marketinga i komunikacije omogućila je Nokia. Nokia pokušava razviti nove mobilne usluge i olakšati vam nabavu novih mobilnih aplikacija. U slikanju konferencije koristili smo i Nokiju N8. Novi Symbian Anna naći ćete na Nokiji X7 i E6.

Napomena: kako je dio uredništva Netokracije posjetio i Web Fest u Crnoj Gori, prva dva dana Weekend Media Festivala popratio je naš suradnik i tehnološki bloger Ilija Brajković.

Uvod u Weekend

Dan je počeo sa dva paralelna predavanja i radionicom. Sasha Savić, osnivač sarajevskogOmladinskog program radija govorio je o potrošačkim navikama pojedinaca te načinu na koji se čovjekov odnos prema brandovima dramatično mijenjao kroz proteklih deset godina. U drugoj dvorani se paralelno održao panel o mobilnom plaćanju i kako ono mijenja svijet klasičnog plaćanja. Na panelu su sudjelovali Denis Dunat iz SiemensaIvan Skender iz T-HT-a, Dalibor Sović iz Konzuma te Harald Winkelhofer iz IQ Mobilea, a moderirao ga je Luka Abrus iz Pet minuta.

Panel o oglašavanju (snimio: Ilija Brajković)

Drugi slot predavanja je ponudio razmišljanje Andreasa Rudasa iz RTL Luksemburg obudućnosti besplatne televizije i Stefana Jenzowskog iz Siemens Austrija o budućnosti isporuke mobilnog video sadržaja. Paralelno predavanjima se održavala radionica koju su vodili Dorijan Kolundžija i Mitar Marinović iz Galerije 12.

Posjetili smo i panel raspravu o budućnosti oglašavanja. Pod moderatorstvom Sandre Babić iz Lidera, na trenutke komičnu raspravu su vodili Slaven Fisher iz BBDO, Iva Kutle iz agencije Digitel, Zdenka Milanović iz McCann Erickson Beograd te Senad Zaimović iz Fabrike, koji je “ownao” panel svojim duhovitim dosjetkama. Istaknuto je da se ideje ne rađaju od ljudi koji su plaćeni za njih (!), ali da kreativne agencije moraju jako puno paziti na način kako upravljaju svojim kreativnim ljudima.

Startupi pomažu vašem brendu

U subotu se održao i panel u organizaciji Netokracije i Gingernet agencije na kojem jepredstavljeno šest regionalnih startupa; ComSight, Mediatoolkit, Monolith, Newscurve, Socialsense i Vertical. Panel je moderirao Ivan Brezak Brkan.

ComSight predstavlja sustav koji prepoznaje i analizira izraze lica osoba te prema tome predlaže ono što osobi tog trenutka odgovara prema trenutnom osjećaju. Primjerice, kada cijela obitelj sjedi ispred televizora, sustav može odabrati nekakav obiteljski program, a kada ispred TV uređaja sjedi bračni par, pustit će neki ozbiljniji film.

ComSight (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Mediatoolkit je internetski servis iz iStudia kojeg je predstavio Filip Topol, a kojeg smo detaljno recenzirali. Radi se servisu za analizu sadržaja na Internetu, uz pomoć kojeg lako možete saznati koji sadržaji su trenutno najpopularniji, što vam može pomoći kod odabira sadržaja kojeg ćete plasirati na blogovima i/ili portalima. Uz Mediatoolkit, predstavljen je i Socialnumbers koji analizira fan stranice na Facebooku, mjeri količinu komunikacije na njima i slično.

Mediatoolkit (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Newscurve smo također opisali, a na Weekend Media Festivalu predstavio ga je Boris Krstović. Riječ je također o jednom statističkom alatu, a kojeg će koristiti urednici mnogih internetskih medijaNewscurve će u realnom vremenu prikazati popularnost članaka na nekoj stranici i tako urednicima olakšati odlučivanje o tome koji članak treba ukloniti s naslovnice, a koji dodati.

Newscurve (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Monolith nije internetski servis, već je riječ o uređaju koji integrira Microsoftov Kinect i softversko rješenje kako bi osobu koja stoji ispred njega “uključio” u reklamu. Tako ćete moći kontrolirati objekte unutar reklame i primjerice, birati koju odjeću ćete kupiti. Autori su spomenuli mnogobrojne primjene ovog sustava; primjerice, da biste vidjeli kako biste izgledali na plaži na Havajima, dovoljno je stati ispred Monolita, zamahom ruke ispred kamere odabrati željenu plažu i pogledati rezultat na ekranu.

Monolith (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Vertical je predstavio Luka Sučić iz 1337bita. Radi se o platformi za kreiranje i izdavanje iPad časopisa. Sučić spominje kako su zadržali proces izrade časopisa u stilu klasičnog DTP-a (prijeloma), ali su dodali i mnoge opcije za interaktivnost, tako da dio redakcije u časopisu zadužen za prijelom neće imati problema pri prelasku na iPad izdanje niti će morati iznova učiti neke nove procese.

Vertical (snimila: Marina Filipović Marinshe)

U prezentaciji Socialsensa iz agencije DrapDavor Runje predstavio je nekoliko eksluzivnih podataka. Prvi od njih bila je prva hrvatska video infografiku o stanju društvenih mreža u Hrvatskoj. Tako smo saznali točan broj korisnika Facebooka i Twittera, što predstavlja drugu eksluzivu. Na Netokraciji ste tako mogli eksluzivno pogledati tu infografiku i saznati koliko je korisnika društvenih mreža u Hrvatskoj.

Socialsense (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Stanje društvenih mreža u Hrvatskoj (snimila: Marina Filipović Marinshe)

marinshe @ 20:54 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, rujan 22, 2011

Pozdrav iz Budve gdje fotografiram konferenciju Web fest u organizaciji http://www.domain.me/ za Netokraciju i službeni blog http://www.domain.me/blog/

* * *

Prenosim tekst s Netokracije autora Nikole Krajačića

* * *

WebFest.me 2011 konferencija krenula je danas u Budvi u Crnoj Gori. Netokracija kaomedijski pokrovitelj prenosit će što se događa na predavanjima, tako da će ovaj post biti redovito nadopunjavan.

WebFest.me 2011 je konferencija koja predstavlja neke startupe koji se bave i žive od Interneta, pa ćemo tako danas imati priliku čuti kako je Nordeus iskoristio social gaming u svoju korist, kako Zemanta pomaže blogerima u stvaranju kvalitetnog sadržaja, a Vibor Cipan iz Wall of Tweetsa ispričat će nam svoju priču o uspjehu sa svojim projektom.

Uvodna riječ ministra (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Branko Milutinović iz Nordeusa govori zašto se odlučio upravo na razvoj igara, a ne se nekakvog korporativnog softvera. U prošlom poslu u Microsoftu radio je korporativni softver i nije mu se to svidjelo. Zynga, koja danas broji preko 60 milijuna igrača mu je bila jedan od uzora, ali kaže kako je potrebno imati i strast prema onome što radite, kao što je on imao prema igrama, posebice nogometnim igrama. Nordeus trenutno ne traži investitore, bar ne aktivno, a i ne smatraju se acqusition targetom, odnosno, htjeli bi postati tvrtka koje će jednog dana biti sinonim za social gaming, a ne da ih kupi industrijski megaloman.

Branko Milutinović, Nordeus (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Andraž Tori iz Zemante govori o svojim iskustvima sa pokretanjem popularnog dodatka za blogere. Zemanta je aplikacija koja će prepoznati vaš tekst u blog postu i prema ključnim riječima predložiti razne fotografije kao dodatak tekstu, ali i linkove. U Sloveniji nisu uspjeli doći do sredstava potrebnih za razvoj, obzirom da su ih svi tražili trogodišnje poslovne planove i slično, što Zemanta nije imala. Tada su otkrili Seedcamp, čiju su investiciju u konačnici dobili i zahvaljujući tome, proveli neko vrijeme u Londonu. Andraž napominje kako je najbitnije imati bilo kakav dokaz da možete izvršiti nekakvo tehnološko rješenje. Ideje su dobre, ali su samo ideje i teško ćete nekoga uvjeriti da ulaže u vas. Gotovi proizvod, u najgorem slučaju i poluproizvod puno je bolji argument za dokazivanje i dobivanje investicije.

Andraž Tori, Zemanta (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Andraž Tori, Zemanta i Nataša Đukanović, domain.me (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Vibor Cipan iz Wall of Tweetsa kaže kako je danas za posao dovoljno imati vezu na Internet i proizvod. Također, kaže kako nema potrebe fokusirati se na regionalno tržište, posebice ako govorite engleski. Čemu se ograničavati na nekoliko milijuna ljudi kada možete doprijeti do cijelog svijeta. No, ipak neka ograničenja postoje, kaže Cipan.

Vibor Cipan, Wall of Tweets (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Inače, Wall of Tweets je postao profitabilan već nakon 12 mjeseci i tek sada se traže vanjski investitori. Ali, kaže Cipan, ne vrti se sve oko Wall of Tweetsa, već o tome da iza tog proizvoda stoje ljudi koji će proširiti glas o konferenciji na kojoj se WoT pojavljuje. Kopirati proizvod je lako, ali ne možete kopirati odnos kojeg ekipa WoT-a ima sa ljudima s kojima surađuje.

Vibor Cipan, Wall of Tweets (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Nedim Šabić, savjetnik za optimizaciju sadržaja za tražilice, uvodi publiku u važnost SEO optimizacije. Nedim spominje neke osnovne greške koje samo pogoršavaju poziciju vaše stranice na rezultatima; redizajn donosi gubitak SEO snage (linkjuicea) ili dupliciranje sadržaja. SEO nije besplatna usluga, kaže Šabić, niti je moguće rezultate dobiti u kretkom roku, već je potrebno uložiti puno više vremena kako bi SEO pokazao svoju svrhu. Također, optimizacija nije jednokratka usluga.

Nedim Šabić, SEO.ba (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Jure Mikuž iz RSG Capitala govori kako posjedovanje business plana je bitno kod predstavljanja investitorima, ali nije najbitnija stvar. Čak bi se i osobnost startupa (najčešće direktora) mogla klasificirati iznad poslovnog plana. Investitori čitaju poslovne planove, ali nisu im najbitniji. RSG Capital ulaže samo u timove, nikad u tvrtke koje je osnovala jedna osoba. Ispravak – jednom su uložili, pa se nije isplatilo.

Jure Mikuž, RSG Capital (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Spominje se i školovanje; prvo se traži znanje, energija, želja za radom. No Jure napominje, iako je znanje bitno, nemojte se zavaravati i uvjeravati kako ćete nakon završetka fakulteta odmah dobiti posao na menadžerskoj poziciji. Također, daje dobru pouku; ako niste sposobni skupiti 10 tisuća eura od 3F grupe (friends, family, fools), teško ćete dobiti ikakav seed kapital.

Tema o kojoj se trenutno govori su domene i domenska industrija.  Govornici koje slušamo su sam vrh industrijeYong Lee, potpredsjednik odjela za razvoj poslovanja GoDaddy.coma teMichele Neylon, CEO Blacknighta. Neylon kaže kako su domene i hosting zapravo vrlo dosadan posao, ali uglavnom zbog veličine GoDaddya. Lee ističe kako je GoDaddy zapravo 4-5 puta veći od idućeg velikog domaineraZanimljivost: GoDaddy ne posjećuje previše konferencija, tako da se polaznici Web Festa mogu osjećati počašćeno ;)

Michele Neylon, Blacknight.com (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Michele Neylon, Blacknight.com i Yong Lee, GoDaddy.com (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Veselin Jevrosimović iz ComTradea čiji je osnivač kaže kako zapošljava preko 1000 programera, preko 9 kampova na prostorima bivše Jugoslavije, ali i nekolicinu kampova po Europi. Na WebFestu predstavlja novi portal svoje tvrtke koji je još u izradi, a zamišljen je da bude medijski portal, odnosno da iskorištava snagu društvenih mreža. Pouka Veselinovog predavanja jest da ako se želite baviti poslom, potrebne su vam četiri stvari: talent, znanje, strpljenje te prihvaćanje rizika.

Veselin Jevrosimović, ComTrade (snimila: Marina Filipović Marinshe)

David Emmet urednik je MotoMatters.com bloga. Na Web Festu govori o važnosti zajednice, specijaliziranosti te identitetu. Emmet tvrdi kako uz ove tri ključne stvari možete napraviti uspješan internetski projekt iz vaše sobe. U svemu tome, društvene mreže smatra taktikom, a zanimljivo je da najviše koristi ima od Twittera; Facebook mu nije bio od velike koristi, dok je MySpace probao, ali također nije bilo koristi od toga. Jedna od stvari koja održava zajednicu, kaže Emmet jesu i popratni materijali poput raznih kapa, majica i slično, što zapravo velik broj fanova želi kupiti.

Prvi dan konferencije je gotov. Čujemo se sutra ;)

David Emmet, MotoMatters.com (snimila: Marina Filipović Marinshe)

Publika na Web Fest.me 2011 (snimila: Marina Filipović Marinshe)

* * *

Dvije dokumentarne fotografije "iza snimanja"...



 S novinarima Netokracije Nikolom i Ivanom u zračnoj luci Pleso - 21.09.2011.

 

Fotografiranje iz prvog reda za novinarskim stolom u Budvi - :) 22.09.2011.

marinshe @ 17:58 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, rujan 20, 2011

Prva dva poslovna portreta snimljena za tvrtku Procedo d.o.o. tvorce Spotie.com



Split, 13.09.2011.

* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *

marinshe @ 21:10 |Komentiraj | Komentari: 0
ponedjeljak, rujan 19, 2011

Seriju fotografija "Zlatokosa" koju sam snimila na foto seminaru Damira Hoyke "Fotosofia 2" iz 2007 možete pogledati u galeriji Vjekoslav Karas Karlovac.



Izložba ostaje otvorena do 30. rujna 2011, a može se razgledati svakog dana od osam do 16 sati, srijedom i petkom i od 17 do 19 sati, a subotom i nedjeljom od 10 do 12 sati.

* * * Pročitajte članak s otvorenja izložbe ovdje * * * 



* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *



Model: Anamarija Frlan
Makeup i styling: Marinshe
07/2007 

marinshe @ 20:22 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
nedjelja, rujan 18, 2011

Auto portret kreativnog kaosa u savršenom redu :)



Zagreb, 04.09.2011.

* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji ovdje * * *

marinshe @ 23:09 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
subota, rujan 17, 2011

Želim s Vama podijeliti sretnu vijest! Fotografija "The Wild Blood" koju sam snimila na ulicama Zagreba u kolovozu 2011 izabrana je za fotografiju dana na međunarodnoj on-line zajednici umjetnika www.shadowness.com. 



Model: Tea Babić

Zagreb, 30.08.2010. 

* * * * *

Trenutno obrađujem poslovne portrete koje sam snimila za tvrtku Procedo d.o.o. iz Splita. Jučer sam fotografirala orginalnu tortu CAPRI za fotografski prilog o hrani gastro magazina www.oblizeki.com Božice Brkan.  

Torta je nastala rukom slavne Ivanke Biluš, autorice najnakladnijih kuharica u Jugoslaviji. Sigurno imate barem jednu od ovih knjiga u vašoj kuhinji!

* * * http://www.superknjizara.hr/index.php?page=autor&idautor=4144 * * *


Fotkice stižu uskoro...



16.09.2011. Zagreb

marinshe @ 18:22 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, rujan 15, 2011

Provela sam dva divna dana u Splitu gdje sam snimila poslovne portrete za tvrtku Procedo d.o.o. (tvorce www.spotie.com). Dečki će fotografije koristiti za objave u medijima, na Internetu te na poslovnim konferencijama. 



* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *

( Prvi zajednički poslovni portret )



( Snimanje pojedinačnih poslovnih portreta )



( Fotografsko šminkanje modela )



( U razgledavanju Splita )



marinshe @ 23:47 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
utorak, rujan 13, 2011

Pozdrav iz Splita gdje fotografiram poslovne portrete za tvrtku Spotie. Za danas sam pripremila nekoliko fotografija s izložbe Lego kockica "Kockice u Areni" održane u Zagrebu, od 09.09 do 11.09. :)

http://www.kockice.org/



( HNK od Kockica )



Lego čarobna šuma i dvorac







U Petak sam snimila novu kampanju za Prijatelje životinja s miss sporta Kristinom Vilk. Tema kampanje je zasad tajna. :)

Evo jedne fotografije s snimanja, umorna modelka i fotografica :D

09.09.2011., Zagreb

 

marinshe @ 07:14 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
nedjelja, rujan 11, 2011



Jedna od fotografija snimljena za glumca Jakova Gavrana u Osijeku, 22.05.2011.

"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Say what you feel
Born with a heart of steel"
- Manowar


marinshe @ 13:48 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, rujan 9, 2011

U srijedu sam imala priliku intervjuirati jednu od najtalentiranijih vizažistica današnjice - Alex Box, kreativnu direktoricu Illamasque.

* * * www.illamasqua.com * * *


(Alex Box je u suradnji s fotografom Rankinom izdala svoju prvu monografiju)



"Alex Box, najutjecajnija makeup artistica danasnjice ciji su radovi sa Alexandrom McQueenom i Karlom Lagerfeldom odjeknuli kao nesto novo, nadahnjujuce i provokativno, kao kreativna direktorica Illamasque stvorila je brand koji je postao prvi izbor mnogim zvijezdama. Njezin majstorski rad s bojama i teksturama ozivljava kreativnost i mastu svojstvenu svima nama, inspirirajuci sve da istrazuju i istaknu svoj alter ego."



Hotel The Regent Esplanade Zagreb, 07.09.2011.

marinshe @ 22:57 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
četvrtak, rujan 8, 2011

Jučer sam imala priliku fotografirati novi brand kozmetike "Illamasqua" iz Londona na dogažaju za novinare u Mimari gdje sam fotografirala za web magazin www.sminkerica.com i Illamasqu. 

* * *

Illamasqua makeup potiče samoizražavanje. Proizašla je  iz spontanog mixa utjecaja: od korijena u mračnoj  i zabranjenoj underground sceni Berlina 1920tih do bogate baštine u proizvodnji filmske i kazališne šminke, Illamasqua svoju inspiraciju crpi iz alternativne scene za koju je samoizražavanje glavni oblik komunikacije. Illamasqua je šminka noći.

www.illamasqua.com

* * *

Stilske fotografije proizvoda:



Kremasto sjenilo u pastelnim bojama...



Tekuća sjenila u bojama metala...



Ruževi i lakovi živih boja...





Pigmenti u prahu...



Marinshe u akciji :D





Moja kolegica novinarka Ivana napisala je članak o ovom događaju kojeg možete pročitati na:

http://www.sminkerica.com/kozmetika/foto-report-illamasqua-zagreb/

marinshe @ 20:03 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
ponedjeljak, rujan 5, 2011



"All the bad memories we shared
i don't wanna re-live
but my mind takes me there
all the bad memories we shared
will they ever go away..."
- Mike Winans


Model: Aleta Bukvic
Styling & Makeup: Ja
Osijek, 03/2010 


marinshe @ 21:26 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
subota, rujan 3, 2011

Isprobajte ovaj svjetlucavi makeup pogodan za lude noćne izlaske ili čak noć vještica.
Video je inspiriran japanskim animiranim filmom "Ghost In The Shell". 





marinshe @ 19:46 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
petak, rujan 2, 2011

U srijedu sam fotografirala zanimljiv događaj za domaće poduzetnike održan u Hrvatskoj Gospodarskoj Komori. Fotografije sam snimila za naš web magazin o web poslovanju http://www.netokracija.com

Teks napisao Ivan Brezak Brkan. Članak prenosim s Netokracije

* * *


 
Upoznavanje s Credom okupilo je preko 80 ljudi i napunilo dvoranu HGK. Niti smo vas toliko mi očekivali, niti dečki iz Creda. Na jučerašnju upoznavanje s češkim investicijskim fondom Credo Ventures, održanu u prostorima Hrvatske gospodarske komore u poslovnom centru Almeria koje su suorganizirali Netokracija i Startup srijeda, došlo vas je preko 80 i napunilo dvoranu!


Nakon predstavljanja Credo Venturesa i web aplikacije Stratus publici, prisutni su dobili priliku razgovarati sa četiri predstavnika fonda o svojim projektim te ih predstaviti kao potencijalne prilike za investiranje. Credo Ventures ovom “turnejom” želi upoznati regionalne startup projekte, tako da su prije Startup srijede bili u Ljubljani, a danas idu za Bratislavu. Pogledajte fotografije sa zagrebačke Startup srijede:



Jan Habermann, David McKenzie i Jaroslav Trojan došli su iz Češke



Ondrej Bartos predstavio je Credo Ventures

Nakon što smo publiku ukratko upoznali s Credo Ventures, Ondej Bartos ukratko je predstavio fond, kako rade te naglasio kako na događaju žele upoznati što više startupa. Bartos za Netokraciju navodi kako su oduševljeni reakcijom hrvatske startup scene te kako su našli nekoliko projekata koji su im posebno zanimljivi. Iznenadilo ih je prvenstveno koliko vas je prisutnih imalo razrađene poslovne modele i jasni planovi kako ih implementirati.

S obzirom da zaista nismo očekivali da će vas tako doći, na žalost morali ste čekati, ali svi zainteresirani dobili su priliku pričati s predstavnicima češkog fonda. Sljedeći put ćemo ovaj tip događanja još bolje organizirati kako uopće ne biste morali čekati.
Credov David McKenzie rekao mi je da ih, s obzirom da su relativno mladi fond, slobodno kontaktirate e-mailom ako niste imali prilike jučer doći. Kako ubuduće ne biste propustili ovaj tip događanja, pratite nas na Twitteru i Facebook i svakako se prijavite na e-mail newsletter i RSS kanal! Čini se da ćemo ih morati još organizirati… 



Autor teksta predstavlja Credo Ventures na Startup srijedi 



Credo Ventures želi upoznati regionalne startupe, naglasio je Bartos

marinshe @ 12:31 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
četvrtak, rujan 1, 2011



* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *

Classic portrait of Courtney Myers taken for the new monthly wallpaper (september issue) of croatian IT magazine http://www.netokracija.com/. Courtney is writer/editor at www.thenextweb.com magazine. This portrait is taken at the Next Web Conference in Amsterdam (March 2011).

marinshe @ 20:47 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
RSS Moj RSS
Brojač posjeta
806206
Arhiva
« » ruj 2011
Arhiva
Index.hr
Nema zapisa.