Photography by Marina Filipovic Marinshe
Marinshe
Tko je Marinshe?
  • Saznaj više >>
  • Marina Filipović Marinshe (31) je portretna i umjetnička fotografkinja. Bavi se fotografijom profesionalno deset godina u kojih je objavila 1400 fotografija koje su zajedno privukle više od 20 milijuna on-line pogleda. Iza nje je nekoliko izložbi, što samostalnih (4) a što grupnih (25), kako domaćih tako i međunarodnih (Italija, Francuska, Indija, Svedska, Srbija, Cipar, BiH). Njezine su fotografije osvojile više nagrada na međunarodnim natjecanjima fotografije, među kojima i naslovnicu prestižnog francuskog fotografskog časopisa “Photo” (www.photo.fr) te VIDI Web Oscar 2008. godine za najbolji blog u Hrvatskoj. Marinine su fotografije objavljene i u meksičkom udžbeniku fotografije “Digital design”, koji se koristi u nastavi fotografije. Neki od njenih klijenata su Algoritam, Menart (Kraljevi ulice, Edo Maajka, Ivana Kindl, Damir Kedžo, Elemental), Gorenje, Extra, Wiley Publishing (USA), Bloomsbury Publishing (USA), Allianz Hrvatska, Prijatelji životinja, Večernji list... Do sada je fotografijama opremila više od 20 inozemnih i domaćih književnih naslova te 7 glazbenih albuma... Prije fotografije radila je kao samouka grafička i web dizajnerica (2001-2005) za što je i nagrađena od strane Norveškog programa za inovacije (www.bips.no) u obliku stipendije.
Kontakt
  • E-mail:
    marinshe@gmail.com
  • Kontakt:
    091 122 17 16
Press Clipping
Moji klijenti
  • Menart Records
  • Algoritam
  • Allianz osiguranje
  • Extra / NCL Media Grupa
  • Vecernji List
  • Wiley Publishing (USA)
  • Bloomsbury Publishing (USA)
  • Prijatelji životinja
  • Aiesec Hrvatska
  • Ivana Kindl
  • Kraljevi ulice
  • Damir Kedžo
  • Postolar Tripper
  • Acumen Izdavaštvo
  • Udruga Initium
  • Školska knjiga
  • Index.hr
  • Urban Hair Academy
  • Feniks Pletenina
  • Elemental
  • Angel Of Fire
  • Zoran Mišić (Wasted Generation)
  • Net.hr
  • Vip.hr
  • Infinum.hr
  • Modra Lasta
  • Plan B
  • Lider Press
  • Edo Maajka
  • AIESEC International
  • Croatian Archery Society
  • Kaffe Kino Grič
  • Le Web Paris Conference 2010
  • The Next Web 2011 Conference Amsterdam
  • Ohai d.o.o.
  • Ciklopea d.o.o.
  • DeviantART Hollywood (USA)
  • Netokracija.com
  • Oblizeki.com
  • Panonius.com
  • Profil.hr
  • Primus Publishing (Slovenia)
  • Veleuciliste Lavoslav Ruzicka Vukovar
  • Initium NGO
  • Ideja X Conference Zagreb
  • Restaurant Lobby
  • Restaurant Spicek
  • Klet Kezele / seoski turizam
  • Moslavacka Klet / Branka Šeparović
  • Osijek031.com
  • Lala Web Shop
  • Procedo d.o.o.
  • Gorenje
  • Jakov Gavran / Kazaliste Gavran
  • How To Web konferencija Bukurest
  • Le Web Paris Conference 2010 - 2013
  • Blagonic.com Dizajn Studio
  • Procedo.d.o.o Split
  • Rejhan Okanovic Regi music producer
  • Hrvatska drvna industrija - Spacva d.d.
  • Evernote
  • Spacva d.o.o.
  • Vukovarsko-srijemska županija
  • Tifon
  • Mol Group
  • Katarina Baban
Copyright
  • Copyright © Marina Filipović
    Sve slike koje se nalaze na ovome blogu su intelektualno vlasništvo Marine Filipović i ne smiju se kopirati ili koristiti na nekom drugom analognom ili digitalnom mediju bez prethodnog odobrenja autora. To uključuje kopiranje i korištenje slika u web stranicama, blogovima ili tiskanje u bilo kakvom papirnatom ili digitalnom mediju. Vrlo rado ću vam ustupiti fotografije za bilo koju namjenu, ali me prije toga morate kontaktirati mailom.
Službena stranica i velika on-line galerija fotografija
Blog - svibanj 2011
ponedjeljak, svibanj 30, 2011

Šesta fotografija snimljena za monografiju Veleučilišta Vukovar



* * * fotografiju u visokoj rezoluciji pogledaj ovdje * * *

Model: Martina Veselčić
Makeup i styling: Ja 
Asistent: Daniel Ferenc
Lokacija: Vukovar, 07.05.2011. 


Copyright (c) Marina Filipović Marinshe - Veleučilište Lavoslav Ružička
All Rights Reserved 


marinshe @ 20:57 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
nedjelja, svibanj 29, 2011

Peta fotografija snimljena za monografiju Veleučilišta Vukovar



"Don’t let rain clouds
Cry at all of your parades
Let the other side of darkness kiss your face

Into the sea, into the sky

Do you see, 
Lights?
Turn your shadows, 
White!"

* * * 


Model: Martina Veselčić
Makeup i styling: Ja 
Asistent: Daniel Ferenc
Lokacija: Vukovar, 07.05.2011. 




Copyright (c) Marina Filipović Marinshe - Veleučilište Lavoslav Ružička
All Rights Reserved 


marinshe @ 18:40 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, svibanj 27, 2011

Jučer i danas fotografirala sam Ideja X konferenciju posvečenu oglašavanju na Internetu za http://www.netokracija.com. Bilo mi je zanimljivo ponovno čuti nešto marketing teorije i viđenja pošto sam marketingašica po formalnom obrazovanju. :) Tekst prenosim s Netokracije (napisao Ivan Brezak Brkan)

Evo jedne fotografije snimljene 26.05. prije početka konferencije u press kutku...


 

" IdejaX možda nije potpuno posvećena digitalnom oglašavanju, ali zahvaljujući suorganizatoru IAB Hrvatska u velikoj mjeri bavi se internetskim temama poput stanja na srednjoeuropskom internetskom tržištu i dakako novim pristupom digitalnom marketingu koji će predstaviti Garya Vaynerchuka kojeg smo već intervjuirali.

Konferencija okuplja više od 900 sudionika iz Hrvatske i okolnih zemalja koji će puna dva dana posvetiti oglašavanju uz potporu Hrvatske udruge reklamnih agencija i IAB Hrvatska, uz medijske pokrovitelje poput Netokracije koja će za vas uživo liveblogati teme vezane za internetsko oglašavanje.



U konferenciju nas je uveo Slaven Ficher, predsjednik HURA-e, a potom je sudionike pozdravila predstavnica Ureda Predsjednika Republike Hrvatske. Prvo predavanje potom održava Marc Lewis, dekan School of Communication Arts iz Velike Britanije.

Znanje i kapital na pravim mjestima

Lewisovo predavanje počelo je molbom za krik, nakon čega je objasnio da učitelj, predavač. Lewis je spomenuo kako žene samo čine tek 15 posto kreativaca u reklamnoj industriji u Velikoj Britaniji, a još je gore stanje s manjinama. Navodi kako je problem među ostalim u stipendijama koje se objavljuju u novinama namijenjenim određenim društvenim grupama.



Lewis je naveo kako od svih sredstava prikupljenih u školi, 65 posto ulažu u školarine za studente, dok 35 posto investiraju u nove projekte svojih studenata kako bi im pomogli u razvoju. Navodi kako su današnja sveučilišta nevjerojatno neučikovita. Studenti u njima uče sve osim onoga što im treba u trenutnom ili budućem poslu.



Zbog toga je unutar škole pokrenuo wiki projekt unutar kojega stotine mentora pridonose dostupnim informacijama svojim znanjem. Navedeni wiki dostupan je korisnicima širom svijeta jer, smatra Lewis, znanje mora bit dostupno svima. Radove nekih od Lewisovih studenata možete naći na stranici School of Communications Arts.

Istina o Internetu?

Vuk Ćosić, slovenski web strateg, počeo je svoje predavanje s spominjanjem hypea, proizvoda i servisa poput MySpacea, Second Lifea i Facebooka. Ćosić je sudionike svog predavanja pitao što je zapravo nepromjenjivo u razvoju Interneta i čemu bi se trebali posvetiti u razvoju svojih internetskih strategija?



Ćosić nas je proveo kroz kratku povijest Interneta u kojemu navodi da su se njegova dva roditelja (američka vojska te znanstvena zajednica) odavno razveli i ostavili klinca da sam raste. Navodi kako su se mnogi naši rituali trajno vezali uz internetske tehnologije, poput provjeravanja rasporeda na iPhoneu dok dogovaramo kavu. Ćosić smatra da je sintagma da je Internet “korigirao” stvarnost itekako točna.

Kako će pametne ideje u budućnosti graditi brendove

Pieter Goiris, suosnivač i glavni izvršni direktor Boondogglea, full service agencije u Belgiji i Nizozemskoj, govori o tome kako je važno stvoriti dokaz za vašu titulu, morate imati pokriće za ono čime se nazivate. Jedna od bitnijih stvari jest i pokretanje vaših klijenata i vaše publike, koja će biti glavni nositelj vašeg brenda.

Goiris kaže kako je tradicionalno mjerenje mrtvo i kako danas treba mjeriti neke nove stvari, postaviti nove KPI-jeve (Key Performance Indicators), a zanemariti stare anketne metode.



Pieter također kaže kako, ako imate neku ideju koju želite provesti u posao, ona mora biti provedena kroz cijeli lanac vrijednosti, u suprotnom negdje će zapeti. To znači da se mora jako dobro promisliti svaki detalj prodaje, marketinga, procesa izrade i slično. Ne smije se previše oslanjati na digitalno u smislu korištenja medija, već u smislu promjene načina kupnje. Online kupnja je u strelovitom porastu, i to je rezultat digitalnog doba.

Goirisovo predavanje je bilo dobro popraćeno video primjerima, pa smo tako imali priliku vidjeti nekoliko dobro osmišljenih marketinških kampanja gdje se koriste QR kodovi, mobilni uređaji i društveni mediji.

Također, tvrdi kako pametne i inovativne ideje vode do novih proizvoda, usluga i alata, što znači, kreativnosti je nužna u poslovanju i promociji vašeg brenda. Počnite od logike korisnika, kaže Goiris. Ne podržava sadašnji pristup kada jedna tvrtka ima angažirano desetak agencija za razne medijske aktivnosti, umjesto toga – stvorite ekosustav vašeg nastupa. Medijski planovi su dobri, ali treba napraviti i behavioral plan, predvidjeti kako će se publika ponašati, odnosno kako će prihvatiti vašu reklamu.

MIXX nagrade za digitalne kampanje

Nakon cijelog dana predavanja, na IdejiX se dodjeljuju se MIXX nagrade po licenci IAB-a za najbolje digitalne kampanje i dijelove kampanjaStručni žiri nagrada MIXX izabrao je pobjednike u 7 kategorija od ukupno 69 prijavljenih.

Nagrade su osvojili:

Drugi dan IdejeX krenuo je ponovno s nizom predavanja:

Net nije web

Helge Tennø iz Scandinavian Design grupe na nizu primjera je primjera pokazao kako elementi digitalnih kampanja poput primjerice iPhone aplikacija ne samo da mogu pomoći u promociji, nego moraju pomoći u razvoju poslovnih modela i proizvoda. Spominje doduše kako sve više marketinških profesionalaca čita jedne te iste knjige, prati iste blogove i implementira vrlo slične ideje.



Tennø preporučuje da se digitalne kampanje što više integriraju u iskustva proizvoda i usluga koje promoviraju te da se trebamo pitati koji je njihov utjecaj izvan marketinga? Kako bi u tome uspjeli, naglašava kako moramo shvatiti kako u neku ruku web nije isto što i net. Web vidimo kao tehnološku platformu, iako tehnolozi ne mogu stvoriti medije na netu.

Resetirajte digitalno oglašavanje

Gerd Leonhard, direktor The Futures Agency u svom je predavanju govorio o oglašavanju u svijetu povezanom društvenim mrežama, lokacijskim servisima – Internetom. Naglasio je kako većina tvrtki nije spremna za društvo u kojemu su konzumenti dobro ili bolje informiraničak i od prodavača proizvoda i usluga: svojih doktora, stručnjaka itd.



Leonhard naglašava kako ti konzumenti više nisu ograničeni tim pojmom, jer im je dostupno sve više informacija koje im omogućavaju da nađu bolje rješenje za svoj problem.

Ekonomija zahvalnosti

Zadnje predavanje održao je Gary Vaynerchukkoga smo intervjuirali na LeWebu. U vinski svijet uveo je ga je otac koji ga je natjerao da radi u obiteljskoj trgovini alkoholnim pićima. Kao mladi poduzetnik, Vaynerchuka je u tom poslu zainteresiralo skupljanje vina koje ga je podsjećalo na skupljanje bejzbolskih karata kojima se bavio.



Navodi kako nije posebno vezan za društvene mreže poput Twitter i Facebook, već za što s njima može postići. Uostalom, naziv social media mu se ne sviđa zbog vezivanja za medija koji “prodaju” priče. Vaynerchuk smatra kako je u raspravi o internetskom marketingu bitan Internet, a ne pojedine društvene mreže. Internet kao platforma je nešto što je odavno pokazalo vrijednost, smatra Gary.



Gary je također naglasio kako marketingaši uništavaju sve čega se prime i smatra kako će sve što navodi u svojoj knjizi biti uništeno unutar 5 godina, jer u marketingu morate znati granicu komunikacije.

marinshe @ 17:23 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, svibanj 26, 2011

Peta fotografija snimljena za monografiju Veleučilišta Vukovar



* * * fotografiju u visokoj rezoluciji pogledajte ovdje * * * 

Model: Martina Veselčić
Makeup i styling: Ja 
Asistent: Daniel Ferenc
Lokacija: Vukovar, 07.05.2011. 


Copyright (c) Marina Filipović Marinshe / Veleučilište Lavoslav Ružička
All Rights Reserved 


marinshe @ 10:53 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
utorak, svibanj 24, 2011

Četvrta fotografija snimljena za monografiju Veleučilišta Vukovar



* * * fotografiju u visokoj rezoluciji pogledajte ovdje * * * 


Model: Martina Veselčić
Makeup i styling: Ja 
Asistent: Daniel Ferenc
Lokacija: Vukovar, 07.05.2011. 


Copyright (c) Marina Filipović Marinshe / Veleučilište Lavoslav Ružička
All Rights Reserved 


marinshe @ 10:29 |Komentiraj | Komentari: 0
nedjelja, svibanj 22, 2011



Treća fotografija snimljena za monografiju Veleucilišta Vukovar

* * * fotografiju u visokoj rezoluciji pogledajte ovdje * * * 

“The dawn is not distant, nor is the night starless; love is eternal. ~ Henry Wadsworth Longfellow"

Model: Martina Veselčić
Makeup i styling: Ja 
Asistent: Daniel Ferenc
Lokacija: Vukovar, 07.05.2011. 


Copyright (c) Marina Filipović Marinshe / Veleučilište Lavoslav Ružička
All Rights Reserved 


marinshe @ 22:57 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, svibanj 20, 2011

Druga fotografija snimljena za monografiju Veleučilišta u Vukovaru. 



"If we don't end war, war will end us.
H. G. Wells" 

Model: Martina Veselčić
Makeup i styling: Ja 
Asistent: Daniel Ferenc
Lokacija: Vukovar, 07.05.2011. 


Copyright (c) Marina Filipović Marinshe  Veleučilište Lavoslav Ružička
All Rights Reserved 


marinshe @ 11:38 |Komentiraj | Komentari: 0
srijeda, svibanj 18, 2011

Prva fotografija snimljena za monografiju Veleučilišta u Vukovaru.
Iza modela možete vidjeti ratni zrakoplov MIG.



"If we don't end war, war will end us.
H. G. Wells" 

Model: Martina Veselčić
Makeup i styling: Ja 
Asistent: Daniel Ferenc
Lokacija: Vukovar, 07.05.2011. 


Copyright (c) Marina Filipović Marinshe  Veleučilište Lavoslav Ružička
All Rights Reserved 


marinshe @ 21:41 |Komentiraj | Komentari: 0
subota, svibanj 14, 2011

Dragi moji trenutno obrađujem fotografije u digitalnoj tamnoj komori snimljene za monografiju Veleučilišta Vukovar. Objavit ću ih ovdje nakon 20. svibnja. Danas sam stigla obraditi i jednu fotografiju "s strane" na kojoj su moji dragi prijatelji Martina i Daniel.

Ova fotografija je moj dar za njih <3



Snimljeno u Vukovaru, 8.5.2011.

"Immature love says: 'I love you because I need you.' Mature love says 'I need you because I love you.'"

- Erich Fromm

marinshe @ 00:16 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, svibanj 13, 2011

Danas sam pogledala odlican dokumentaran film britanskog autora Roger Scruton koji govori zašto je ljepota važna za naš život. 

"Filozof Roger Scruton prikazuje provokativni esej o važnosti ljepote u umjetnosti i u našim životima. U 20. stoljeću, Scruton tvrdi, umjetnost, arhitektura i glazba okrenuli su leđa ljepoti, te stvorili kult ružnoće vodeći nas u duhovnu pustinjuKoristeći misli filozofa od Platona do Kanta, a urazgovoru s umjetnicima MichaelCraig-Martin i Alexander Stoddart, Scruton analizira  gdje je pošlo po zlu u umjetnosti. Predstavlja svoju ​​strastvenu viziju za vraćanje ljepotu svog tradicionalnog položaja usredištu naše civilizacije."

Preneseno s http://topdocumentaryfilms.com/

Film traje 60 minuta :) 



marinshe @ 23:59 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, svibanj 10, 2011

"Your assumptions are your windows on the world. Scrub them off every once in awhile, or the light won't come in."
-Alan Alda



Model: Martina Veselčić
Makeup i styling: Ja
Asistent: Daniel Ferenc
Lokacija: Vukovar
Datum: 08.05.2011.

Copyright (c) Marina Filipović Marinshe 


marinshe @ 21:36 |Komentiraj | Komentari: 0
nedjelja, svibanj 8, 2011

Vikend sam provela snimajući na poznatim lokacijama u Vukovaru za Veleučilište Lavoslava Ružičke. Fotografije će biti objavljene u monografiji i na zidovima veleučilišta, te za ostale promotivne potrebe u budućnosti. Dobila sam potpunu kreativnu slobodu u interpretaciji poznatih vukovarskih eksterijera i interijera veleučilišta. Snimanje je bilo vrlo izazovno i zahtjevno ali nadasve zanimljivo. Surađivala sam s Martinom Veselčić, liječnicom u ulozi modela koja se je odlično snašla kao vila i studentica. Mnogo mi je pomogao Danijel Ferenc, programer i zaljubljenik u fotografiju koji mi je vrijedno dva dana asistirao na snimanju.  

Fotografije će biti objavljene krajem svibnja ili početkom lipnja.



Fotografija s prvog dana fotografiranja snimljena s iPhone4 i aplikacijom Instagram.

07.05.2011. 



Fotografija s drugog dana fotografiranja snimljena u knjižnici Veleučilišta s iPhone4 i aplikacijom Instagram.

08.05.2011., Vukovar 



Jedna fotka "iza kamere"... :) Ja za vrijeme snimanja u centru Vukovara. Snimio Danijel Ferenc.

 

Snimanje je gotovo. Marinshe na livadi negdje na putu između Vukovara i Osijeka.

07.05.2011.

marinshe @ 22:54 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, svibanj 5, 2011

Jučer sam snimila set poslovnih portreta za poduzetnika Berislava Lopca. Poslovni portreti su vrlo često nužni poslovnim ljudima za različite potrebe - kao fotografije za avatare, akreditacije na konferencijama, poslovna izlaganja, internet prezentacije, članke u stručnim časopisima, knjige... U fotografskom kontekstu, poslovni portreti su kategorija koja je najbliža klasičnom portretu. Ovisno o želji modela mogu se dodavati elementi modne i glamur fotografije.



Snimljeno u Zagrebu ( Vrbik ), 04.05.2011.

* * * fotografiju u visokoj rezoluciji pogledajte ovdje * * *




Jedna fotografija s snimanja :)

marinshe @ 18:39 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
srijeda, svibanj 4, 2011

Obijavljen je interview o fotografiji kojeg sam dala za HRT radio dana 18. travnja 2011 u Zagrebu. Moj sugovornik bio je kolega fotograf i programer Neven Falica. Razgovor je vodila Iva Tatić. 

Interview poslušajte ovdje:

http://rnz.hrt.hr/view_file.php?dat_id=49951&view=y



Foto by Neven Falica


marinshe @ 23:40 |Isključeno | Komentari: 0
utorak, svibanj 3, 2011

U Amsterdamu sam fotografirala The Next Web 2011 konferenciju za http://www.netokracija.com. Moj dragi Ivan Brezak Brkan je izviještavao perom a ja slikom. Donosim vam prvih 10 fotografija od 30 i dio teksta kojeg u cijelosti možete pročitati na

http://www.netokracija.com

" The Next Web je jedna od vodećih europskih konferencija o internetskom poslovanju i kulturi koja se svake godine održava u Amsterdamu, gradu koji Nizozemci iz zabavnog odredišta pokušavaju pretvoriti u europsku Silicijsku dolinu, na razmeđi zapadne i istočne Europe.

Netokracija prema najavi za vas prati The Next Web kao jedini regionalni medijski partner, pokušavajući vam na ponekad nestabilnom konferencijskom wifiju prenijeti predavanja osnivača Piratske stranke Ricka Falkvingea, bivšeg Microsoftovog blogera Roberta Scoblea te poznatog advokata i razvijatelja RSS tehnologije, Davea Winera.

Sadržaj propada čak i na Internetu

Steve Rubel poznati je poslovni bloger koji uz rad kao medijski strateg najveće nezavisne PR agencije Edelman piše mjesečnu kolumnu za američki Advertising Age. Na The Next Webu Rubel je govorio o problematici budućeg razvoja društvenih mreža. Naglasio je da iako tehnologija skalira, ljudska pažnja je ograničena. Kako svakim danom imamo više sadržaja, to je teže pratiti sve te će se tvrtke morati istaknuti kvalitetnim sadržajima ukoliko zaista misle iskoristiti Internet u u budućnosti.









Rubel smatra kako je jedini način kako se tvrtke mogu postaviti je sistematskim stvaranjem kvalitetnog sadržaja širom svojih organizacija. Svoje pristupe stoga moraju prilagoditi svakoj mreži i stvoriti ono što Rubel naziva digitalnim ambasadama – grupama koje zaista razumiju kulturu društvenih mreža poput Twittera ili Facebooka. 

Sve veću količinu sadržaja koji je nemoguće pratiti Rubel uspoređuje sa snijegom u kojemu ne možete razaznati pahuljice. Po njemu je obraćanje milijunima ljudi stvar prošlosti što se tiče učinkovite promocije – tvrtke moraju biti svjesne ne samo onoga o čemu one žele pričati na Internetu već i onoga što se događa “oko njih”.

Uz kod nemojte zaboraviti iskustvo

Mike Lee suosnivač je poznate tvrtke za razvoj mobilnih aplikacija Tapulous, među kojima se ističe Tap Tap Revenge, a radio je i na razvoju Delicious Librarya za kojeg su u tvrtki Delicious Monster dobili Apple Design Award. Na The Next Webu Lee je govorio o budućnosti razvoja tehnologije. Iako softverski inženjer, naglasio je važnost kvalitetnog dizajna i dobrog korisničkog iskustva koje smatra da mnogi njegovi kolege zaboravljaju.









Lee je objasnio kako se prije tehnologija temeljila na hardveru da danas kroz zanimljiva iskustva specifičan hardver zamjenjujemo softverom. Na novoj generaciji mobilnih uređaja primjerice radimo sučelja koja nas podsjećaju na alate i instrumente koje smo prije morali fizički stvarati.

U razvoju kvalitetnih aplikacija nove generacije Lee je spomenuo kako se tvrtke često izgube u svemu što mogu napraviti, a ne bave se dovoljno onime u čemu zaista mogu napraviti najbolje rješenje za ljude, ne “korisnike”. Sučelje treba odgovarati željenom iskustvu, a ne željama raznih odjela tvrtki koje na kraju uništavaju zanimljiva korisnička iskustva. Kako bi privukle korisnike, aplikacije stoga moraju uključiti nekakvu specifičnost odnosno “hook” koji će privući korisnike njihovom korisničkom iskustvu. "

* * *



Patrick De Laive, osnivač i voditelj konferencije



Na The Next Webu su mnogi mali poduzetnici dobili priliku prezentirati s čime se bave i upoznati investitore. 

Napisao: Ivan Brezak Brkan
Snimila: Marina Filipovic Marinshe

Copyright (c) Acumen d.o.o.
All Rights Reserved 

marinshe @ 11:44 |Komentiraj | Komentari: 0
nedjelja, svibanj 1, 2011

U Amsterdamu smo proveli lijepih 7 dana. Grad me je oduševio ljepotom a i hrana je odlična, vrlo ukusna i dostupna na svakom koraku. Jedan dan sam provela i u malenom ribarskom selu do kojega smo se vozili brodićem. Uživala sam i u vožnji brodićem po gradskim kanalima. Ljudi su vrlo ljubazni i opušteni. Mnogi se sunčaju i ručaju na pločnicima ispred gradskih kuća. Grad je iznimno uredan i zelen. Gotovo svaka ulica ima drvored. Jedno prijepodne provela sam u polju tulipana. Imali smo sreće što nas je svih 7 dana pratilo lijepo, toplo i sunčano vrijeme. Od 7 dana u Amsterdamu, dva dana smo proveli na informatičkoj konferenciji The Next Web. Kako je bilo na konferenciji izviještavali smo kao jedini medijski partneri iz naše regije za http://www.netokracija.com. Više o samoj konferenciji pisati ću sutra u novom blog članku...





Na jednom od 1300 mostića koliko ih ima Amsterdam...





Prekrasna arhitektura! 





Prefini kolači na svakom uglu. Okusom i izgledom odlični!





U parku 1 000 000 tulipana... 







U ribarskom selu gdje se prave klompe...





U dolini sira i vjetrenjača...







Fotke koje sam snimila iz brodića tijekom vožnje po gradskim kanalima...





Bila sam čest gost japanskog restića Genroku gdje sam probala različite vrste sušija i ribe... 



Na najvećem parkiralištu bicikala u svijetu...



U muzeju mog najdražeg slikara - Van Gogha. Dijelimo ljubav prema žarkim i vedrim bojama.

Tko želi vidjeti ostalih 120 fotografija neka klikne ovdje:

http://www.flickr.com/photos/marinshe/sets/72157626496540313/

marinshe @ 17:28 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
RSS Moj RSS
Brojač posjeta
800331
Arhiva
« » svi 2011
Arhiva
Index.hr
Nema zapisa.