Photography by Marina Filipovic Marinshe
Marinshe
Tko je Marinshe?
  • Saznaj više >>
  • Marina Filipović Marinshe (31) je portretna i umjetnička fotografkinja. Bavi se fotografijom profesionalno deset godina u kojih je objavila 1400 fotografija koje su zajedno privukle više od 20 milijuna on-line pogleda. Iza nje je nekoliko izložbi, što samostalnih (4) a što grupnih (25), kako domaćih tako i međunarodnih (Italija, Francuska, Indija, Svedska, Srbija, Cipar, BiH). Njezine su fotografije osvojile više nagrada na međunarodnim natjecanjima fotografije, među kojima i naslovnicu prestižnog francuskog fotografskog časopisa “Photo” (www.photo.fr) te VIDI Web Oscar 2008. godine za najbolji blog u Hrvatskoj. Marinine su fotografije objavljene i u meksičkom udžbeniku fotografije “Digital design”, koji se koristi u nastavi fotografije. Neki od njenih klijenata su Algoritam, Menart (Kraljevi ulice, Edo Maajka, Ivana Kindl, Damir Kedžo, Elemental), Gorenje, Extra, Wiley Publishing (USA), Bloomsbury Publishing (USA), Allianz Hrvatska, Prijatelji životinja, Večernji list... Do sada je fotografijama opremila više od 20 inozemnih i domaćih književnih naslova te 7 glazbenih albuma... Prije fotografije radila je kao samouka grafička i web dizajnerica (2001-2005) za što je i nagrađena od strane Norveškog programa za inovacije (www.bips.no) u obliku stipendije.
Kontakt
  • E-mail:
    marinshe@gmail.com
  • Kontakt:
    091 122 17 16
Press Clipping
Moji klijenti
  • Menart Records
  • Algoritam
  • Allianz osiguranje
  • Extra / NCL Media Grupa
  • Vecernji List
  • Wiley Publishing (USA)
  • Bloomsbury Publishing (USA)
  • Prijatelji životinja
  • Aiesec Hrvatska
  • Ivana Kindl
  • Kraljevi ulice
  • Damir Kedžo
  • Postolar Tripper
  • Acumen Izdavaštvo
  • Udruga Initium
  • Školska knjiga
  • Index.hr
  • Urban Hair Academy
  • Feniks Pletenina
  • Elemental
  • Angel Of Fire
  • Zoran Mišić (Wasted Generation)
  • Net.hr
  • Vip.hr
  • Infinum.hr
  • Modra Lasta
  • Plan B
  • Lider Press
  • Edo Maajka
  • AIESEC International
  • Croatian Archery Society
  • Kaffe Kino Grič
  • Le Web Paris Conference 2010
  • The Next Web 2011 Conference Amsterdam
  • Ohai d.o.o.
  • Ciklopea d.o.o.
  • DeviantART Hollywood (USA)
  • Netokracija.com
  • Oblizeki.com
  • Panonius.com
  • Profil.hr
  • Primus Publishing (Slovenia)
  • Veleuciliste Lavoslav Ruzicka Vukovar
  • Initium NGO
  • Ideja X Conference Zagreb
  • Restaurant Lobby
  • Restaurant Spicek
  • Klet Kezele / seoski turizam
  • Moslavacka Klet / Branka Šeparović
  • Osijek031.com
  • Lala Web Shop
  • Procedo d.o.o.
  • Gorenje
  • Jakov Gavran / Kazaliste Gavran
  • How To Web konferencija Bukurest
  • Le Web Paris Conference 2010 - 2013
  • Blagonic.com Dizajn Studio
  • Procedo.d.o.o Split
  • Rejhan Okanovic Regi music producer
  • Hrvatska drvna industrija - Spacva d.d.
  • Evernote
  • Spacva d.o.o.
  • Vukovarsko-srijemska županija
  • Tifon
  • Mol Group
  • Katarina Baban
Copyright
  • Copyright © Marina Filipović
    Sve slike koje se nalaze na ovome blogu su intelektualno vlasništvo Marine Filipović i ne smiju se kopirati ili koristiti na nekom drugom analognom ili digitalnom mediju bez prethodnog odobrenja autora. To uključuje kopiranje i korištenje slika u web stranicama, blogovima ili tiskanje u bilo kakvom papirnatom ili digitalnom mediju. Vrlo rado ću vam ustupiti fotografije za bilo koju namjenu, ali me prije toga morate kontaktirati mailom.
Službena stranica i velika on-line galerija fotografija
Blog - ožujak 2012
četvrtak, ožujak 29, 2012



Fotografija nastala na snimanju modnog editoriala...

Model: Svetlana Gavrilović
Makeup: Marinshe

Snimljeno u Zagrebu, 21.03.2012.

Copyright (c) Marina Filipović Marinshe  

marinshe @ 00:05 |Komentiraj | Komentari: 0
srijeda, ožujak 28, 2012

Kreirala sam video sačinjen od izabranih crno-bijelih fotografija koje sam snimila u periodu od 2006. godine do danas. Hvala mojim modelima i svim dragim ljudima koje imam u životu...



* * * Ovdje pogledajte ostalih 20 foto videa * * *

marinshe @ 00:01 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, ožujak 27, 2012

Kao što sam i obećala evo nekoliko privatnih fotografija snimljenih za obiteljski foto album na poslovnom putu u Barceloni gdje sam fotografirala World Mobile Congress 2012.

(26.02. - 4.03.2012.)

1. Moj pogled iz aviona - slijetanje u Barcelonu











2. Evo što Marinshe jede kad putuje i općenito u životu - sirovu hranu





3. S frendićima na Tapasu



4. Na sedam dana smo iskusili život u tradicionalnoj Barcelonskoj četvrti u kojoj je standard života daleko ispod našeg. Ljudi u Hrvatskoj općenito ne znaju kako dobro žive... 





5. Ljepote EU... Imigranti, prenapučenost, prljave ulice i voda, policijska ophodnja svakih 60min zbog nereda...



6. Barcelonska "Ilica", centar





7. Sagrada Familia je čudo 





* * * Svih 78 fotografija možete pogledati ovdje * * *

marinshe @ 12:56 |Komentiraj | Komentari: 0
nedjelja, ožujak 25, 2012

Novi eksperimentalni auto portret...



Snimljeno u Osijeku, listopad 2011

marinshe @ 21:39 |Komentiraj | Komentari: 0
subota, ožujak 24, 2012

U četvrtak, 15.3. fotografirala sam i kušala mala remek dijela mladog šefa kuhinje Tomislava Kožića u Bluesun hotelu Kaj (Marija Bistrica). Uživajte u finim fotkama...



U kuhinji restorana Akademija nitko nije stariji od 30 godina :)



Dečki su rođeni za kuhinju! :)



Ovi mini sendviči su mi se najviše svidjeli!



Fotogenični mini zalogaj :)

marinshe @ 19:43 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
petak, ožujak 23, 2012

“An unfulfilled vocation drains the color from a man's entire existence.”
~ Honore De Balzac



* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * * 

Model: Svetlana Gavrilović

Snimljeno u Zagrebu, 21.03.2012.

marinshe @ 11:55 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, ožujak 20, 2012

U Beogradu sam provela dva ugodna dana snimajući novi video projekt. O čemu se radi neka bude iznenađenje, a sve što ću vam reći da će video spot biti gotov krajem travnja. Osim snimanja, u Beogradu sam proslavila drugi rođendan mlade poduzetničke tvrtke Nordeus koju sam fotografirala nekoliko puta. Između ostalog, o njima sam snimila i reportažu za magazin Netokracija.

* * * Izvorni članak o proslavi i pobijedi Nordeusa pročitajte na Netokraciji * * *

* * *

Dokumentarne fotografije s poslovnog putovanja snimljene rukom i iPhonom mog dečka Ivana...



U vlaku za Beograd završila sam novi makeup tutorial kojeg možete vidjeti u ovom članku. Početkom veljače postala sam službeni You Tube partner (video producent). U dobrom društvu sve je lakše...



Ispod omiljenog zlatnog mosta u Beogradu!



(Fotografiju je snimio moj dragi kolega bloger i poduzetnik Nebojša Radović - www.eniax.net)



Ovo je novi video makeup look koji sam kreirala i u vlaku obradila za YouTube i web magazin o šminkanju - www.sminkerica.com



Sutra dolaze fotografije ukusnih jela koje sam snimila za Bluesun hotel Kaj (Marija Bistrica) i magazin Oblizeki.

http://www.youtube.com/marinshe

marinshe @ 23:24 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, ožujak 16, 2012

“The only thing worse than being blind is having sight but no vision.”
~ Helen Keller




Model: Marko Kirin
Snimljeno u Osijeku, 22.10.2011.

* * * Za prikaz fotografije u visokoj rezoluciji kliknite ovdje * * *

Copyright (c) Marina Filipovic Marinshe 

marinshe @ 21:20 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, ožujak 15, 2012

Sigurno se sjećate SF filmova iz mladosti u kojima ste vidjeli frajere kako voze auto glasovnim naredbama ili na auto pilotu. Čini se da nam je takva budućnost vrlo blizu jer je Ford Sync u prodaju pustio prve modele za masovno tržište koji razumiju ono što govorite. Trenutno rade na razvoju pametnih automobila koji bi sebe međusobno prepoznavali na cesti što bi trebalo spriječiti prometne nesreće. 

Za magazin Netokracija.com imala sam priliku fotografirati direktora SYNC odijela kao i glavnog direktora Billa Forda, praunuka slavnog Forda koji je sve započeo...

* * * Izvorni članak pročitajte na Netokraciji * * *



Ford Sync nudi aplikacijsku platformu



Sync stiže na europsko tržište u Fordovom Bmaxu te potom Focusu.



Syncov dashboard u Focusu 



Aplikacije, od GPS-a do Twittera...



Netokracijin glavni urednik razgovara s Fordovim direktorom povezanih usluga



VanDagens računa da će developeri ponuditi lokalne sadržaje.

* * * Za Netokraciju obradla sam i dva intervjua s Fordovcima koje možete pogledati ovdje * * *

marinshe @ 02:57 |Komentiraj | Komentari: 0
srijeda, ožujak 14, 2012

U nedjelju, 11.3. na Cvjetnom trgu u Zagrebu okupili su se korisnici foto aplikacije "Instagram" za iPhone. Zajedno s ostalim Instagramerima i Twitterašima prošetala sam rutu po starom Zagrebu u kojoj je cilj bio zabilježiti (ne)običnu stranu Zagreba. Organizatorica ove kreativne šetnje je Barbara Slade, profesorica zaljubljena u eksperimentalnu fotografiju.

Najbolje fotke nagrađene su nagradama poput maske za iPhone ili pravom na korištenje zanimljive aplikacije "Calendagram". "Na žalost" ništa od navedenog nisam mogla osvojiti jer sam bila u žiriju ali ulovila sam ovu fotografiju...



Zagreb u tmurne dane ima melankolični šarm starog gospodina... 



Instagrameri na okupu u Ilici! Poziramo za Jutarnji list... Eno mene i Ivana u drugom redu iza tete s cool crvenom kosom :)



U laganoj kreativnoj šetnji nastalo je mnogo odličnih fotografija! 
(Autorica: Barbara Slade)

* * * Sve fotografije Instagramera pogledajte ovdje * * *



(Autorica: Majić Josipa)

* * * Pogledajte dokumentarne fotografije s foto šetnje ( Snimio Mario Poje ) * * * 

marinshe @ 01:18 |Komentiraj | Komentari: 0
ponedjeljak, ožujak 12, 2012

You can't cross the sea merely by standing and staring at the water.
Rabindranath Tagore



Model: Marinshe
Fotografkinja: Ana-Marija Petričević Liović
Makeup & Styling: Marinshe

Snimljeno u Malinskoj, Krk
31.07.2011.

* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * * 

Copyright (c) Marina Filipovic Marinshe



Za potrebe ovog snimanja kreirala sam ovaj plavi makeup look kojeg sam zabilježila kamerom. Odličan je za fotografiranje! 



Danas sam dizajnirala ovaj baner za svoju YouTube stranicu. Strašno me veseli raditi video brojeve!

http://www.youtube.com/marinshe

marinshe @ 00:16 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, ožujak 8, 2012

Kreirala sam novi makeup video tutorial u kojem možete vidjeti kako sam postigla jedan od najčešće kreiranih makeup lookva na mojim fotografijama! Ako želite nositi sličnu kreaciju na kapcima za večernji izlazak, predlažem smanjiti intenzitet crnog i sivog sjenila ispod oka. Naravno, izaberite umjetne trepavice po vlastitom ukusu. Sretno!





Ostale video uratke možete pogledati na mojoj YOUTUBE stranici

* * * www.youtube.com/marinshe * * *

Neke od mojih fotografija na kojima sam kreirala sličan makeup...




Fotografija je snimljena u Zagrebu, 02/2009



Fotografija je snimljena u Osijeku, 03/2009

marinshe @ 16:55 |Komentiraj | Komentari: 0
srijeda, ožujak 7, 2012

Prenosim fotografije koje sam snimila za magazin o hrani www.oblizeki.com na kojima su prekrasni kolači obitelji Dumančić, koje možete kušati u njihovoj slastičarnici M&M, u Zagrebu.

* * * 

* * * Izvorni članak pročitajte na Oblizekima * * *

SlasticeMIM1WEB Mak torta gospođe Ive finija čak i od makovnjače i od Bauerovih romansiranih rezanaca s makom

Torte M & M i narančina s čokoladom (Snimila Marina Filipović Marinshe / Acumen)

SlasticeMIM2WEB Mak torta gospođe Ive finija čak i od makovnjače i od Bauerovih romansiranih rezanaca s makom

Obitelj Dumančić (slijeva): majka Iva, sin Marin, kći Martina i otac Željko (Snimila Marina Filipović Marinshe / Acumen)

SlasticeMIM7WEB Mak torta gospođe Ive finija čak i od makovnjače i od Bauerovih romansiranih rezanaca s makom

Dumančići su zaštitili suvenirsku tortu Bijeli Zagreb od badema, marcipama i bijele čokolade (Snimila Marina Filipović Marinshe / Acumen)

SlasticeMIM4WEB Mak torta gospođe Ive finija čak i od makovnjače i od Bauerovih romansiranih rezanaca s makom

Fini maleni kolačići za malena usta finih dama (Snimila Marina Filipović Marinshe / Acumen)

Mak torta gospođe Ive Dumančić

SlasticeMIM5WEB Mak torta gospođe Ive finija čak i od makovnjače i od Bauerovih romansiranih rezanaca s makom

Lijepa izvana, ukusna sva (Snimila Marina Filipović Marinshe / Acumen)

* * * Fotografije "iza snimanja" možete pogledati ovdje * * *

21.02.2012. Zagreb

marinshe @ 20:36 |Komentiraj | Komentari: 0
ponedjeljak, ožujak 5, 2012

I know I won't be missing you...
~ Tina Turner



* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *

Snimljeno u Zagrebu, 03.02.2012.

marinshe @ 21:57 |Komentiraj | Komentari: 0
subota, ožujak 3, 2012

Odlučila sam napraviti eksperiment i sve fotografije na poslovnom putu u Barceloni snimiti kamerom mobilnog telefona. Koristila sam iPhone 4 i aplikacije Instagram i Picstich. Volim eksperimentirati s različitim vrstama kamera. U posljednje dvije godine mnogo sam eksperimentirala s Lomografijom i kompaktnim Canon i Fuji aparatima. Fascinanta mi je brzina snimanja, obrađivanja i objavljivanja fotografija putem mobitela. Još prije dvije godine nisam mogla zamisliti da će se ovaj proces odvijati tako brzo, tj. momentalno! 

Tehnička kvaliteta ovih fotografija je približna lomografiji ali za mene one imaju emocionalnu vrijednost. Sve ih čuvam u privatnim albumima...



(Danas u Barcelonskom olimpijskom parku - 3.3.2012. )



(Jučer na obali Barceloneta - 2.3.2012. )



( Jučer sam u akvariju pogledala morske pse u oči - 2.3.2012.)



( Iza mene je prekrasna fontanta koja mijenja boje i visinu u skladu s glazbom koja svira - 29.2.2012.)



( U ulici u kojoj sam živjela 7 dana + sladoled u obliku ruže - 28.02.2012. )



( Divna zgrada trgovačkog centra na trgu Espanya, imaju super sladolede - 28.02.2012. ) 

* * *

* * * Moje foto eksperimente na Instagramu možete pratiti ako skinete tu aplikaciju na vaš smart phone i u search upišete "Marinshe". Ako ste već na Instagramu, ostavite u komentaru vaš nadimak kako bih vas mogla pratiti. * * *

marinshe @ 21:07 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, ožujak 2, 2012

Prenosim ovaj foto i tekst izviještaj s Mobile World Congress-a u Barceloni kojeg sam snimila i napisala za www.netokracija.com...

* * * Orginalan članak pogledajte ovdje * * *

Više od 1400 izlagača... (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Održana predavanja na Svjetskom mobilnom kongresu bila su fokusiran na nove poslovne mogućnosti u mobilnoj komunikaciji. Moderator Mark Zawacki (Milestone Group) i panelistiZygmunt Lozinski, (IBM), Malcolm Nicholas (IBM), Lior Netzer (Akamai Technologies) iAndrea Traversone (Amadeus Capital Partners) složili su se kako mobilni operateri trebaju koristiti svoje postojeće baze podataka kreirane od strane korisnika.

Panelisti su razgovarali o budućnosti mobilnih operatera. (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Zygmunt Lozinski smatra kako mobilno oglašavanje pruža velike mogućnosti zarade putem spajanja postojećih baza podataka kreiranih od strane korisnika s njima zanimljivim sadržajem.Mogućnost kupnje je veća ukoliko je potencijalni kupac već vidio određeni proizvod ili uslugu na svom mobilnom uređaju.

Zygmunt Lozinski (IBM) (Snimila Marina Filipović Marinshe)

“Operatori također mogu kreirati platforme koje će omogućiti drugim tvrtkama plasiranje promotivnih sadržaja ciljanim korisnicima.” izjavio je Malcom Nicholas.

Ovdje operator kao omogućitelj navedene transakcije može utržiti dio ostvarene zarade. Panelisti su ovu strategiju nazvali “Operator Enabler” kao novu paradigmu koja je u suprotnosti s postojećom u kojoj operatera gledamo isključivo kao pružatelja usluge (Operator Provider).

Android ima razloga za ples! (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Bitno je voditi transparentno poslovanje i poštovati privatnost korisnika. Panelisti smatraju da se samo iz korisničkog imena, zaporke, lokacije i datuma rođenja može dobiti mnogo drugih korisnih informacija. Npr. ako ste djevojka u dobi 25 godina možda će vas zanimati sajam vjenčanja koji se održava u vašem gradu.

To što operater zna gdje živite i koliko imate godina, može iskoristiti tako da vam plasira prilagođenu poruku koja možda nije relevantna za nekog drugog korisnika koji je druge životne dobi.

Android prilagođen penzionerima... (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Mobilni operateri bi trebali obučavati developere i zajedno s njima sudjelovati u razvoju novih mobilnih aplikacija koje bi bile lakše, brže i stabilnije što bi pridonijelo stabilnosti cijele mreže i boljem korisničkom iskustvu. Panelisti smatraju da bi developer trebali raditi mobilne aplikacije koje će njima (operaterima!) trošiti manje prometa.

Predavači naglašavaju da je dobar sadržaj kralj ali ga treba znati dobro oblikovati, prezentirati i ponuditi tržištu. Pružatelji sadržaja, tj. tvrtke (u ovom kontekstu tvrtke koje koriste podatke operatera koji se nalazi u položaju omogućitelja usluge) žele znati konkretne podatke kao sto je lokacija korisnika ili koje stranice pretražuju. Navedene informacije mogu im pomoći u kreaciji učinkovitijih on-line trgovina, kataloga, ipad magazina…

(Snimila Marina Filipović Marinshe)

Mobilni shopping je budućnost! Svake godine raste postotak on-line kupovine koja je obavljena putem smart phonea ili tableta ali nitko ne želi na mobilnom uređaju ispunjavati 14 linija podataka kako bi obavio kupnju. U tom procesu mobilni operater može biti posrednik ulaskom u partnerstvo s određenom web trgovinom.

Npr. imamo taj primjer u Velikoj Britaniji gdje je trgovina ASOS ušla u partnerstvo s tvrtkom Akamai Technologies (vodeća cloud platforma) sto je kupcima omogućilo uslugu “FAST CHECKOUT” (brza on-line kupovina bez registracije). Korisnik ispunjavanjem samo nekoliko polja završiti narudžbu).

Lior Netzer (Akamai Technologies) (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Naime, to je moguće zato što operater ispunjava vašu narudžbenicu s podacima koje zna jer ste mu ih vi povjerili (poput lokacije i datuma rođenja).

Još jedna zanimljiva poslovna strategija je ona tvrtke operatera Malar Energy koja postavlja optičke mreže u slabo i srednje razvijenim zemljama, a zatim prodaje pristup krajnjim korisnicima i dijeli profit s pružateljima usluga.

Panelisti smatraju da se operateri moraju opredijeliti za jednu od navedene dvije strategije.

Galaxy Note (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Operateri – pružatelji usluga kao što su iCloud i Sky fokusirati će se na marketing dok će omogućitelji usluga (npr. Malar Energy) skalirati uslugu jer je ključno pružiti odlično korisničko iskustvo ciljanoj korisničkoj skupini. To dobro čini Malar Energy nudeći pristup Internetu putem svoje infrastrukture samo nerazvijenim i srednje razvijenim zemljama.

U obje poslovne strategije ključno je ostvariti dvosmjernu komunikacije s kupcima kako bi mogli kontinuirano učiti i razvijati uslugu. Treba poznavati svoje korisnike, nuditi im ono sto žele, ono što cijene.

(Snimila Marina Filipović Marinshe)

marinshe @ 20:40 |Komentiraj | Komentari: 0
RSS Moj RSS
Brojač posjeta
800331
Arhiva
« » ožu 2012
Arhiva
Index.hr
Nema zapisa.