Photography by Marina Filipovic Marinshe
Marinshe
Tko je Marinshe?
  • Saznaj više >>
  • Marina Filipović Marinshe (31) je portretna i umjetnička fotografkinja. Bavi se fotografijom profesionalno deset godina u kojih je objavila 1400 fotografija koje su zajedno privukle više od 20 milijuna on-line pogleda. Iza nje je nekoliko izložbi, što samostalnih (4) a što grupnih (25), kako domaćih tako i međunarodnih (Italija, Francuska, Indija, Svedska, Srbija, Cipar, BiH). Njezine su fotografije osvojile više nagrada na međunarodnim natjecanjima fotografije, među kojima i naslovnicu prestižnog francuskog fotografskog časopisa “Photo” (www.photo.fr) te VIDI Web Oscar 2008. godine za najbolji blog u Hrvatskoj. Marinine su fotografije objavljene i u meksičkom udžbeniku fotografije “Digital design”, koji se koristi u nastavi fotografije. Neki od njenih klijenata su Algoritam, Menart (Kraljevi ulice, Edo Maajka, Ivana Kindl, Damir Kedžo, Elemental), Gorenje, Extra, Wiley Publishing (USA), Bloomsbury Publishing (USA), Allianz Hrvatska, Prijatelji životinja, Večernji list... Do sada je fotografijama opremila više od 20 inozemnih i domaćih književnih naslova te 7 glazbenih albuma... Prije fotografije radila je kao samouka grafička i web dizajnerica (2001-2005) za što je i nagrađena od strane Norveškog programa za inovacije (www.bips.no) u obliku stipendije.
Kontakt
  • E-mail:
    marinshe@gmail.com
  • Kontakt:
    091 122 17 16
Press Clipping
Moji klijenti
  • Menart Records
  • Algoritam
  • Allianz osiguranje
  • Extra / NCL Media Grupa
  • Vecernji List
  • Wiley Publishing (USA)
  • Bloomsbury Publishing (USA)
  • Prijatelji životinja
  • Aiesec Hrvatska
  • Ivana Kindl
  • Kraljevi ulice
  • Damir Kedžo
  • Postolar Tripper
  • Acumen Izdavaštvo
  • Udruga Initium
  • Školska knjiga
  • Index.hr
  • Urban Hair Academy
  • Feniks Pletenina
  • Elemental
  • Angel Of Fire
  • Zoran Mišić (Wasted Generation)
  • Net.hr
  • Vip.hr
  • Infinum.hr
  • Modra Lasta
  • Plan B
  • Lider Press
  • Edo Maajka
  • AIESEC International
  • Croatian Archery Society
  • Kaffe Kino Grič
  • Le Web Paris Conference 2010
  • The Next Web 2011 Conference Amsterdam
  • Ohai d.o.o.
  • Ciklopea d.o.o.
  • DeviantART Hollywood (USA)
  • Netokracija.com
  • Oblizeki.com
  • Panonius.com
  • Profil.hr
  • Primus Publishing (Slovenia)
  • Veleuciliste Lavoslav Ruzicka Vukovar
  • Initium NGO
  • Ideja X Conference Zagreb
  • Restaurant Lobby
  • Restaurant Spicek
  • Klet Kezele / seoski turizam
  • Moslavacka Klet / Branka Šeparović
  • Osijek031.com
  • Lala Web Shop
  • Procedo d.o.o.
  • Gorenje
  • Jakov Gavran / Kazaliste Gavran
  • How To Web konferencija Bukurest
  • Le Web Paris Conference 2010 - 2013
  • Blagonic.com Dizajn Studio
  • Procedo.d.o.o Split
  • Rejhan Okanovic Regi music producer
  • Hrvatska drvna industrija - Spacva d.d.
  • Evernote
  • Spacva d.o.o.
  • Vukovarsko-srijemska županija
  • Tifon
  • Mol Group
  • Katarina Baban
Copyright
  • Copyright © Marina Filipović
    Sve slike koje se nalaze na ovome blogu su intelektualno vlasništvo Marine Filipović i ne smiju se kopirati ili koristiti na nekom drugom analognom ili digitalnom mediju bez prethodnog odobrenja autora. To uključuje kopiranje i korištenje slika u web stranicama, blogovima ili tiskanje u bilo kakvom papirnatom ili digitalnom mediju. Vrlo rado ću vam ustupiti fotografije za bilo koju namjenu, ali me prije toga morate kontaktirati mailom.
Službena stranica i velika on-line galerija fotografija
Blog - studeni 2011
ponedjeljak, studeni 28, 2011

Sutra, 29.11.2011. u 16:45 dođite na otvoreno predavanje mog dečka Ivana Brezaka Brkana na Ekonomski fakultet Osijek. :)

Dvorana 1



Sukladno navedenom, u okviru kolegija E-marketing gostovati će jedan od vodećih stručnjaka u području E-marketinga: Ivan Brezak – Brkan osnivač i urednik vodećeg regionalnog internetskog magazina posvećenog internetskom poslovanju, marketingu, kulturi i medijima - Netokracija.

Portal Netokracija jedan je od najutjecajnijih regionalnih internetskih magazina koji donosi ekskluzivne vijesti poput prvih prikaza inovativnih internetskih projekata: Kolektive, Iskon.TV-a i Voxija, ali i najave dolazaka svjetskih brendova poput PayPala ili pak ključnih tehnoloških inovacija poput iPada.

Ivan Brezak Brkan kao strateg za internet marketing i nove medije, te direktor Acumen Connecta pomaže tvrtkama poput Microsoft Hrvatska u razvoju novih medija i sudjelovanju u društvenim mrežama poput Twittera. Stručni je suradnik za internet poslovanje vodećih hrvatskih IT časopis Bug, Mreža i Plan B.

Tema predavanja pod nazivom – Lega, internetska karijera već ti je krenula, obuhvatiti će mogućnosti koje pruža E-marketing. Kako studenti mogu pokrenuti svoj vlastiti stratup internetski projekt i iskoristiti internet marketing u poslovanju.

Termin predavanja je 29.11.2011. u 16.45h u dvorani broj 1

* * *

Preneseno s http://www.sib.hr/Web-Kutak/lega-internetska-karijera-vec-ti-je-krenula.html

marinshe @ 13:47 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
nedjelja, studeni 27, 2011



Zadnji portret glazbenog producenta Rejhana Okanovića Regija uređen u retro stilu...

Snimljeno u Zagrebu, 27.10.2011.
Copyright (c) Marina Filipović Marinshe

marinshe @ 07:00 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
subota, studeni 26, 2011

Dragi moji sretna sam što vam mogu prenijeti sretnu vijest da je naša www.netokracija.com (gdje radim kao urednica fotografije) proglašena je najboljim blogom u regiji 2011 po izboru stručnog žirija Web Fest Me natječaja.

Više o događaju možete saznati na službenim stranicama

http://www.webfest.me/



* * * Prenosim s orginalnog članka * * *

http://www.netokracija.com/netokracija-web-fest-2011-19832


"Netokracija je noćas u sklopu regionalnog internetskog festivala Web Fest .Me proglašenanajboljim blogom u regiji. U Beogradu su tako dodijeljene nagrade u 21 kategoriji u kojima se internetski projekti ne dijele samo na informativne, poslovne stranice i blogove, već i mobilne aplikacije te eksperimentalne projekte.

Iako je Web Fest isprva osnovan u Srbiji, za njihovu nagradu prijavljeni su projekti iz cijele regije:Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Crne Gore i Makedonije. Dok je Netokracija proglašena najboljim blogom, Grand Prix festivala odnio je odličan Njuz.net o kojem smo već pisali, dok je Grand Prix glasova publike odnio  Dodirni.me.

Web Fest se od isprva malog natjecanja osnovanog 2007. pretvorio u zaista značajno događanje na regionalnoj, internetskoj sceni. Sredinom godine u sklopu Web Festa organizirana je ikonferencija u Budvi pod pokroviteljstvom .Me domene s koje smo vas izvještavali kao glavni medijski partner i na kojoj su govorili među ostalim poznati investitor Tony Conrad te WordPressov osnivač Matt Mullenweg.

Što se tiče nagrade, htio bih kao urednik i osnivač zahvaliti Web Festu te žiriju, kao i svim netokratima koji nas podržavaju. Pisati ovaj članak u 2:36 u petak nije lako, ali cijelo Netokracijino uredništvo smatra da našoj, ne samo hrvatskoj, već regionalnoj internetskoj i startup sceni treba dobar glas i želimo pomoći koliko god možemo. Članci čekaju, a vi samo nastavite čitat!"

~ Ivan Brezak Brkan

marinshe @ 19:16 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, studeni 22, 2011

Završila sam dva nova portreta glazbenog producenta Rejhana Okanovića Regija uređena u retro stilu...



* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *

Snimljeno u Zagrebu, 27.10.2011.

Copyright (c) Marina Filipović Marinshe

marinshe @ 22:57 |Komentiraj | Komentari: 0
ponedjeljak, studeni 21, 2011



Portret snimljen za glazbenog producenta Rejhana Okanovića Regija
 
Zagreb, 27.10.2011. 

marinshe @ 17:32 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
nedjelja, studeni 20, 2011

Danas sam imala jedno od najtežih snimanja ikad, ali u isto vrijeme i jedno od najzabavnijih. Naime, snimala sam tradicionalni godisnji kalendar za slovensku tvrtku Gorenje s 25 malih modela u dobi od 18 mjeseci do 10 godina. Bilo je vrlo živo uz mnogo bombona, kolaca i balona.

Snimala sam u prostoru prodajnog centra Velenje koristeći prirodnu i umjetnu rasvijetu.

Koristila sam objektive Nikkor 35mm f/2,0 i Nikkor 17-55mm f/3,5 do f/5,6 na foticu Fuji S5 Pro DSLR. Snimanje je bilo cjelodnevno s ukusnom kineskom večerom na kraju. Hvala Žanu i mojim ostalim slovenskim asistentima što su mi tako vrijedno pomagali u koordinaciji snimanja.

Sve scene sam prethodno režirala i uz pomoć odličnog logističkog tima realizirala. Sada je ispred mene obrada.

Fotografije će te moći vidjeti ovdje početkom siječnja 2012 kada izađe kalendar.

* * * Jedna fotografija iza snimanja * * *



Pogledajte što su mi klinci učinili... Njih 25 ispred kamere :)

Velenje, Slovenija

20.11.2011. 

marinshe @ 23:24 |Komentiraj | Komentari: 0
srijeda, studeni 16, 2011

Plakat kojeg sam snimila za Prijatelje životinja, na cesti Velika Gorica - Sisak



Lijepo je vidjeti fotografiju u veličini 6 metara, a još je lijepše kada je snimljena za pomoć životinjama.

* * * Orginalna fotografija * * * 



Snimljeno 08.09.2011. u Zagrebu.

marinshe @ 21:53 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
ponedjeljak, studeni 14, 2011

Vrijeme prolazi tako brzo. Tek što sam se vratila iz Bukurešta i prespavala, shvatila sam da nisam objavila novi članak od 9. studenog! Jednostavno ne mogu vjerovati kako vrijeme brzo leti. Sigurna sam da se netko gore igra sa satom. Osjecate li se ponekad kao hrčak koji trci sve brze na mjestu? U to ime evo novog članka. Uspjela sam uhvatiti jednu nedjelju slobodno i snimiti novi makeup tutorial inspiriran mojim najdražim slikarom Pesare. Njegove radove možete vidjeti na http://pesare.deviantart.com.

Uživajte uz dobru glazbu i šarene boje



Polako radim na novom projektu www.makeuprealm.com.
Danas je popravljena domena, još samo da sredimo komentare i biti će super.



Dok ovo čitate ja sam u Sloveniji gdje pripremam snimanje godišnjeg kalendara za tvrtku Gorenje. Kao modeli ispred mog objektiva naći će se klinci zaposlenika.
Biti će to zanimljivo iskustvo :) Do čitanja i gledanja...


marinshe @ 20:36 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
srijeda, studeni 9, 2011

Pozdrav iz Bukurešta (Rumunjska) gdje fotografiram konferenciju How To Web. Prenosim vam fotografije uz orginalan članak s www.netokracija.com kojeg je napisao Nebojsa Grbačić.

* * * 

How To Web 2011. konferencije u Rumunjskoj (Bukurešt), konferencija će sadržavati 24 prezentacije i panela, 12 tehničkih radionica posvećenih web i mobilnom razvoju, a čak 25 startupova iz čitave Europe dobit će priliku da se predstavi. Na konferenciji će sudjelovati više od 35 govornika iz raznih zemalja i kompanija, a najzanimljivije od njih prenosit ćemo vam uživo na Netokraciji.

Bogdan Lordache, uvodni govor organizatora (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Prvi od govornika je Doug Richard (School for startups) koji govori o budućnosti poslovanja na Webu, odnosno izgradnji web biznisa.

Investitor Doug Richard (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Doug Richard je anđeo investitor koji, kaže, ne želi da mu startupovi rasipaju novac. Zato, tvrdi, uz novac daje i svoju znanje, iskustvo, ime i veze. Richard kaže kako je tijekom proteklih šest, sedam godina pala cijena pokretanja startupa za 90 posto. Širenjem dostupnih usluga i znanja potrebnih za startup zaključio je Richard. Obzirom da je anđeo investitor, dao je nekoliko savjeta o tome kako napraviti dobar ‘pitch’ prema investitoru, tj. poslovnom anđelu.

“Zamislite da se vozimo liftom jedan kat. Točno toliko vremena imate. Recite mi što radite, na koliko će to ljudi utjecati, na koji način te po čemu je to drugačije od onoga što drugi rade”.

Drugi govornik je bio Pablos Holman, haker iz tvrtke intellectual ventureslab (.com). U nekoliko kratkih, ali izuzetno zanimljivih ‘slajdova’, Pablos je prezentirao način na koji hakeri ‘razmišljaju’.

Poduzetni hacker Pablos Holman (Snimila Marina Filipović Marinshe)

“Ovaj komad tehnologije u ruci što ga držim… ne zanima me što radi, već što može raditi”

Pablos je znanje o ‘hakiranju kreditnih kartica’ usporedio s hakiranjem bolesti, poput malarije. Njegov je laboratorij napravio lasere koje lociraju i ubijaju prijenosnike malarije – komarce. Izmeđuostalih cool stvari koje još uvijek nisu u uporabi jer su – skupe.

Spotie iz Splita na predstavljanju startup-a (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Nakon stanke, osnivač  Huddlea,  Alastair Mitchell, pričao je o smrti klasičnog biznisa, te kako se cloud kao tehnologija integrira  te vodi u novom pristupu poslovanju.

Mitchell ističe kako se više nema vremena razvijati posao dosadašnjim metodama.

Ono što vam treba je viralni model – napravite nešto konkretno, pokažite primjer, brojke, a onda ‘vucite za rukav’ i prodajte svoj proizvod.

Alistair je pričao o tome kako cloud tehnologija ponekad može biti i ‘zatvorena’, kada se primjerice, kao što su oni radili, koristi za vlade koje moraju imati ekstra osiguranje od curenja podataka.

Alaistair Mitchell, Huddle.net (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Ipak, ističe, cloud je enkriptirana, sigurna opcija za kontrolu podataka.

Možemo vidjeti tko je ušao u bazu podataka, kada, odakle… s druge  strane, možete slučajno  proslijediti neki e-mail,  ostaviti laptop u kafiću ili  izgubiti USB s bitnim podacima…

Miki Devic u svom predavanju Online Media (r)evolutions – Now&Then vodi nas kroz povijest oglašavanja na internetu.

Miki Devic, Httpool grupa (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Prije nije bilo statistika, već samo puno nagađanja. Što bi moglo koga zanimati, gdje postaviti oglas? Danas imamo puno sofisticiranije metode, ali i dalje je kompleksan proces povezivanja oglašivača i korisnika. Tisuće kompanija pokušavaju ‘pročistiti’ put od tvrtke do korisnika.

Devic ističe važnost sadržaja, ali i činjenice da se produkcija sadržaja mora financirati – reklamama.

U tijeku je panel diskusija: The Daily Deals madness – are those here to stay?

Jeffrey Treichel, panel The Daily Deals madness (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Jeffrey Treichel iz Kolektive priča o budućnosti ovakvog biznisa.

Dvije su stvari. Oglašivači koji do sad nisu oglašavali, to je ono što smo ‘otključali’ s Kolektivom. Takvi ljudi ne traže tradicionalne metode oglašavanja. S druge strane, uvijek pokušamo objasniti tvrtkama kako ne smiju odmah očekivati zaradu, već dugoročno reklamom, te ‘dodatnom kupovinom’. Takva vrsta marketinga ‘supstitucije’ se pokazala izvrsnom. Dakle, vidimo stabilnost i održivost ‘daily deals’ ekonomije. Podaci iz Hrvatske pokazuju, primjerice, da se 41 posto ljudi ‘vraća’ po novu kupovinu, temeljem čega smo odlučili i dalje ulagati u oglašavanje i razvijanje biznisa.

Matei Pavel, cautaderuceri.ro, dodaje:

Samo je pitanje inovacije. Dealovi će preživjeti, samo se trebaju prilagoditi. Mnoge male tvrtka iza sebe nemaju stručne timove, a mi im u tome pomažemo, u kojem god aspektu možemo. Također, stvar je lojalnosti, ljudi prepoznaju i cijene tvrtke koje su im pomogle u bilo kojem problemu koje su imali.

—–

Thai Tran, Light Box (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Prvi predavač nakon stanke je Thai Tran, osnivač i CEO Lightboxa, Android aplikacije za diljenje foto sadržaja. Tran priča o sve većem broju korisnika Androida diljem svijeta, te kako je Lightbox na putu da ‘zauzme’ tržište, paralelno s Androidom. Tran raspravlja o razvoju Android aplikacija.

Ako želite raditi Android aplikacije, evo prijedloga: UI frameworks – jQuery za Android, High performance image processing sustavi, alati za testiranje aplikacija, ‘visual interface builder tool’, automatsko testiranje putem stotina uređaja…

Nakon priče o Androidu, nastavlja se panel rasprava o budućim trendovima u mobilnoj tehnologiji, odnosno mobilnom internetu. Postavlja se pitanje hoćemo li uskoro, kada plaćanje mobitelima postane standard, imati tri različita uređaja za očitanje kodova s iPhonea, Androida i ostalih uređaja.

Panel Future trends in mobile (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Felix Petersen, suosnivač Amena:

Većina pretraga putem mobilnog interneta drugačija je od one putem weba. Ljudi ne traže samo činjenice, već dodatne i praktične informacije. Najčešće ne pretražuju informacije iz ‘zabave’ već iz ‘potrebe’.

Michael Breidenbruecker (RjDj), suosnivač Last.fm servisa priča o stvaranju virutalne, glazbene mreže koja po prvi put nije bila pod utjecajem velikih izdavačkih kuća, te kako su uspjeli dobiti i analizirati nevjerojatno puno podataka. Najveća prednost Last.fm-a, ističe, je slušati ljude što oni slušaju. Takozvani Attention data, smjer u kojem je po novom otišao i Facebook, tvrdi Michael.

Michael Breidenbrucker, Last FM / RjDj (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Predavanja su nastavljena s prvom predavačicom danas, Sitar Teli, investitoricom (Soundcloud…) koja u predavanju ‘How to: Play the VC Game’ priča o ulagačima i njihovoj logici poslovanja, uspoređujući je s igrama.

Sitar Teli, DHTV (Snimila Marina Filipović Marinshe)

Sitar tvrdi da je sakupljanje novca za vašu tvrtku podjednako strateška koliko i igra na sreću. Također, igra je društvena, tvrdi. Što više ljudi igra istu igru, to su šanse za pobjedu veće, kaže Sitar, referirajući se na sakupljanje novca.

Drugi investitor koji je nastupio odmah poslije Sitar je Michael A. Jackson, koji priča iz perspektive investitora, dakle što oni očekuju od startupa koji im se prijavljuju, do toga što žele, a što ne žele čuti. U svojoj prezentaciji ističe nekoliko ‘zlatnih’ savjeta, poput onog da nikad ne date više od 30 posto vlasništva svoje firme, da se klonite ‘grupnih’ investitora i sl.

Michael A Jackson, Raising Seed Capital (Snimila Marinshe)

Predavanje je odmah nastavljeno panelom ‘Financing your business: the good, the bad and the ugly, koju moderira urednik Netokracije, Ivan Brezak Brkan. Sudionici su ranije spomenuta Sitar Teli, Mihai Sfintescu, Christian Leybold, koji je investirao u Grupon i Delicious, Dan Lupu iz Intel Capitala te Radu Georgescu iz GECAD Group, koji kaže:

Vaš je posao da dođete do novca investitora, jednako kao i do novca korisnika sa svojim proizvodom. Zanemarite sve savjete, prokrčite sami svoj put do novca.

Christian Leybold ističe kako pri prilasku VC kompaniji, trebate ciljati na one mlađe suradnike, ne uvijek na partnere. Oni mlađi se žele dokazati, prije će vam dati novac, ističe.

Panel Financing your business vodio je Ivan Brezak Brkan (Snimila Marina Filipović Marinshe)

* * * * * * * * * * * * 

Nekoliko fotografija "iza snimanja"... S kolegama Eniacom i Nebojšom u Bukureštu

09.11.2011.



Moji slatki mali zalogaji...



Buđenje u autobusu uz Dunav. Vožnja kroz Srbiju i Rumunjsku bila je vrlo živopisna ali i fizički naporna. Ipak, mislim da je vrijedilo zbog ovakve ljepote i upoznavanja kulturnih različitosti. Mnoga sela u Rumunjskoj izgledaju kao scene iz filma Mad Max.



Vrata Dunava, 08.11.2011.

marinshe @ 18:14 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
ponedjeljak, studeni 7, 2011



Model: Sara Renar - www.sararenar.com
Makeup i styling: Marinshe
Snimljeno u Zagrebu, ožujak 2011

* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * * 

marinshe @ 19:07 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
nedjelja, studeni 6, 2011

Prve tri fotografije snimljene za našeg glazbenog producenta Rejhana Okanovića Regija.

Glazba za mnoge reklame koje gledate na HRTu nastala je baš za ovim pultom...



Snimljeno u Zagrebu, 27.10.2011.

* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *

Jedna fotografija iza snimanja...




marinshe @ 01:30 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
subota, studeni 5, 2011

Otvorila sam novi blog posvećen mom hobiju i važnom dijelu mog posla - šminkanju! 



www.makeuprealm.com/blog

Makeup realm zamislila sam kao blog na kojemu ću objavljivati video makeup tutorijale, recenzije kozmetike, intervjue, šminkerske savjete i sve ostalo vezano uz makeup. Web stranica je još uvijek u fazi testiranja i popravljanja greškica. Svi vaši komentari i prijedlozi su dobro došli.
Nadam se da će te uživati.


marinshe @ 16:46 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
četvrtak, studeni 3, 2011

Druga fotografija koju sam snimila za kampanju Prijatelja životinja protiv lova. Ova fotografija naći će se na posterima i razglednicama kampanje...



* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *

Model: Miss sporta Kristina Vilk
Šminka: Nives Spajic
Snimljeno u Zagrebu, 08.09.2011. 


* * * Znatiželjni mogu ovdje vidjeti kako izgledaju razglednice i posteri kampanje * * *

U dnevnim novinama "Glas Slavonije" danas je izašao članak o kampanji kojeg možete pročitati klikom na link. 


Zahvaljujem uredništvu na podršci!

Copyright (c) Marina Filipovic Marinshe

marinshe @ 21:10 |Komentiraj | Komentari: 0
srijeda, studeni 2, 2011

Originalna fotografija:



Dizajnirana fotografija za plakat:



Model: Miss sporta Kristina Vilk
Šminka: Nives Spajic
Snimljeno u Zagrebu, 08.09.2011. 

* * * Pogledaj fotografiju u visokoj rezoluciji * * *

Početkom rujna snimila sam novu kampanju za udrugu "Prijatelji životinja" protiv lova na životinje. Model kampanje je Kristina Vilk. Makeup je kreirala Nives Spajić. Kampanja je krenula danas, 02.11.2011., a ovu će te fotografiju moći vidjeti na jumbo plakatima diljem Hrvatske. 


* * * 


Evo što kaže službeni dopis Prijatelja životinja... 

Udruga Prijatelji životinja i aktualna Miss sporta Hrvatske Kristina Vilk udružili su snage u novoj kampanji pod nazivom ‘Lovite rezultate, ne životinje’. Pozirajući za plakate koji će se moći vidjeti u Zagrebu, Krapini, Varaždinu, Osijeku, Puli, Rijeci, Splitu, Zadru i drugdje, Kristina Vilk postala je prvo zaštitno lice u Hrvatskoj za životinje žrtve lova. Osim s jumbo plakata, lijepa misica apelirat će i na suosjećanje prema divljim životinjama i sa, za ovu prigodu, otisnute razglednice.


Iako se lov u Hrvatskoj nastoji promovirati kao sport i dio turističke ponude, on je tek primitivan i nasilan način ‘zabave’ i iživljavanja nad drugim živim bićima, a kao takav uvreda sportu i sportašima i sramota za hrvatski turizam i etičke vrijednosti 21. stoljeća.



Pod parolom tobožnje brige za okoliš i životinje, ‘odstrjeljivanje’ životinja predstavlja demonstraciju nadmoći nad životinjama koje nemaju prigodu obraniti se i spasiti svoje živote.


Zabrinjavajući je podatak da hrvatski lovci posjeduju oko 100.000 komada lovačkog oružja! Tolerira im se samovolja ponašanja 'lokalnih šerifa', a nerijetko su uključeni i u protuzakonite aktivnosti namjernog ubijanja pasa i mačaka.

Zahvaljujući lovcima, nekoliko životinjskih vrsta poput medvjeda, vuka i bjeloglavog supa dovedeno je u Hrvatskoj na sam rub istrjebljenja. Namjernim razmnožavanjem na pojedinim područjima nastali su problemi koji se rješavaju novim pokoljima, a lovci sve više uzgajaju životinje u uzgajalištima da bi ih kasnije puštali u prirodu i pobili ili, uz naplatu, ubojstva prepustili stranim državljanima. Prema podacima Hrvatskog lovačkog saveza, čak 5.000 stranaca ubija životinje u Hrvatskoj!



Zgrožena ovim podacima i saznanjima, Kristina Vilk, Miss sporta Hrvatske i trkačica Atletskog kluba Agram iz Zagreba, spremno se odazvala pozivu Prijatelja životinja i uključila u kampanju za životinje žrtve lova.



‘Svako živo biće dobilo je život na dar i sasvim je neljudski da si ljudi dopuštaju da iz puke zabave ili nekih drugih sebičnih razloga uzimaju nevinim životinjama njihove živote i pravo na život’, izjavila je Kristina.



Za potrebe kampanje ‘Lovite rezultate, ne životinje’ snimanje s Kristinom Vilk obavljeno je na atletskoj stazi Sportskog parka Mladost. Kristinin privlačan izgled istaknula je vizažistica Nives Spajić, fotografije je snimila Marina Filipović Marinshe, plakat i razglednicu dizajnirala je Maja Zaklan iz Dizajn studija Zale.



Podupiratelji kampanje s Miss sporta Hrvatske su Zagrebački holding d.o.o., Podružnica Upravljanje sportskim objektima, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva, Iskon, Zale, Europlakat, Arto, Vectoredesign i Kerschoffset.



 

Prosvjed protiv lova najavljen je za 3.12. 2011. godine: www.prijatelji-zivotinja.hr/index.hr.php?id=1815




marinshe @ 21:40 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, studeni 1, 2011

Hej dragi moji fotoljupci, drago mi je što sam opet ovdje. Možda ste primijetili da bloger.hr nije radio gotovo tri dana. Iza mene je tjedan pun fotografiranja i novih projekata. Pripremala sam i realizirala snimanje za glazbenog producenta Rejhana Okanovića Regija. Završila sam i fotografije snimljene za novu kampanju Prijatelja životinja koja kreće na jumbo plakate diljem Hrvatske. Za svoju dušu fotografirala sam prijatelje za novu seriju crnih konceptualnih portreta koju pripremam. 

Evo nekoliko privatnih/dokumentarnih fotografija s snimanja...



27.10.2011. - Na snimanju s glazbenim producentom Rejhanom Okanovićem Regijem u njegovom glazbenom studiju u Zagrebu.





23.10.2011. - S frendom Danijelom na snimanju konceptualnih portreta u Osijeku.



22.10.2011. - Na snimanju konceptualnih portreta s frednom Markom Kirinom u šumi. Na ovom snimanju je nastala prethodno objavljena fotografija "Man In The Mirror".

marinshe @ 13:53 |Komentiraj | Komentari: 0
RSS Moj RSS
Brojač posjeta
805521
Arhiva
« » stu 2011
Arhiva
Index.hr
Nema zapisa.